• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
83
در واکنش به رای دیوان عدالت اداری؛

سید حسین رضویان: تقسیم شورا به دو گروه موافق و مخالف به صلاح شهر نیست

  • کد خبر : 11165
  • 23 شهریور 1401 - 15:22
سید حسین رضویان: تقسیم شورا به دو گروه موافق و مخالف به صلاح شهر نیست
عضو شورای شهر رشت با اشاره به رای صادره دیوان عدالت اداری در خصوص ابطال مصوبه شورای شهر رشت در مورد برکناری امیرحسین علوی از سمت شهردار رشت گفت: اعضای شورا تابع قانون خواهند بود.

به گزارش انطباق ،سیدحسین رضویان، عضو شورای شهر رشت در گفتگویی گفت: به سهم خویش بابت تلاطمات پیش آمده پیرامون مدیریت شهری از همشهریان عزیز عذرخواهی میکنم و تاکید می‌کنم که همه تلاش ما می بایست بر این استوار باشد که با هم افزایی، شرایطی را به وجود آوریم که آرامش اجتماعی برای شهروندان به همراه داشته باشد.
عضو شورای شهر در ادامه گفت: همانگونه که آقای کارگرنیا رئیس محترم شورا بدرستی بدان اشاره داشتند، قانون سرلوحه ماست و خویشتن را ملزم به پیروی از آن می‌دانیم و همانطور که پس از استیضاح شهردار و تعیین سرپرست در جمیع موضوعاتی که خدمت به رشت را در بر داشت یکایک اعضا حامی مدیریت شهری بودیم اکنون نیز در موضوع دیوان عدالت اداری تابع بوده و امید است با تعامل سازنده ارکان مدیریت شهری، مجموعه اقدامات پیش رو به شهر بهتری برای زیستن بیانجامد.
رضویان افزود: به یقین میان اعضا در انتخاب شخص شهردار اختلاف نظر وجود دارد اما تقسیم شورا به دو گروه موافق و مخالف را نه به صلاح شورا نه شهرداری و نه شهر میبینم و همه تلاشمان بر این استوار خواهد بود که یازده عضو شورا در کنار هم ضمن نظارت دقیق بر عملکرد شهرداری و هم اندیشی در سیاستگذاری‌های سنجیده برای نوسازی و سپس توسعه رشت همدل و کوشا باشیم.
وی در پایان گفت: از آقای سیدمجتبی خدمت بین دانا به واسطه عمل به وظایف در دوره سرپرستی قدردانی نموده و ضمن آرزوی موفقیت برای آقای سید امیرحسین علوی در خدمت به شهر رشت آرزومندم عملکرد نهاد مدیریت شهری منجر به رضایت همشهریان عزیز گردد/دیارمیرزا

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=11165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.