• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

سند توسعه شهر لاهیجان از سوی شهردار به شورا ارایه شد

  • کد خبر : 5440
  • 19 آبان 1400 - 21:43
سند توسعه شهر لاهیجان از سوی شهردار به شورا ارایه شد

به گزارش انطباق، جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با دستور ارائه برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت شهردار لاهیجان برگزار شد. در این جلسه رضا زنده دل شهردار لاهیجان سند راهبردی توسعه شهر لاهیجان را در قالب چشم اندازها، ماموریت‌ها، برنامه ها و طرح ها ارائه نمود. وی اظهار داشت : لاهیجان دارای استعدادهای زیادی در […]

به گزارش انطباق، جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با دستور ارائه برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت شهردار لاهیجان برگزار شد.
در این جلسه رضا زنده دل شهردار لاهیجان سند راهبردی توسعه شهر لاهیجان را در قالب چشم اندازها، ماموریت‌ها، برنامه ها و طرح ها ارائه نمود.
وی اظهار داشت : لاهیجان دارای استعدادهای زیادی در زمینه های مختلف است و تلاش کردیم در این سند از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه و آبادانی لاهیجان استفاده کنیم.
زنده دل گفت: لاهیجان دارای جایگاهی ارزشمند در منطقه است و خدمتگزاری در این شهر بزرگترین افتخار برای ماست، زیرا مردمانی فرهیخته و با علم هنر و ادب دارد.
وی در خصوص چشم انداز شهر لاهیجان برای ۴ سال آینده به عنوان لاهیجان شهری با یک نظام مدیریتی یکپارچه ،هماهنگ، برنامه محور، توانمند و شهروند مدار، شاداب و بانشاط، هوشمند و با اقتصاد پویا و مأموریت های هشت گانه شهرداری در حوزه حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست و خدمات شهری، ایمنی و مدیریت بحران، شهرسازی و معماری، اجتماعی و فرهنگی،  آموزشی و قانونمندی، هوشمند سازی و اقتصادشهری …و برنامه و طرح‌های شهرداری توضیحاتی ارائه نمود.
به گفته شهردار لاهیجان، احداث رینگ دوچرخه سواری در تالاب حاجی آباد و نورپردازی منطقه و جذب سرمایه گذار برای تالاب، حاجی آباد، آزادسازی کامل جزیره و ترمیم آسفالت مناطق مختلف و… از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در سند راهبرد توسعه لاهیجان بود.
در این جلسه مقرر شد اعضای شورای شهر سند راهبردی توسعه لاهیجان را در کمیسیون‌های تخصصی شورا بررسی و پس از تصویب نهایی به عنوان سند بالادستی به شهرداری ارائه نمایند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=5440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.