• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
ممانعت از حضور خبرنگار گیلانی به سالن مسابقات بین المللی کشتی

سرپرست اداره کل ورزش جوانان گیلان دست به خود سانسوری می زند؟!

  • کد خبر : 8687
  • 23 اردیبهشت 1401 - 14:23
سرپرست اداره کل ورزش جوانان گیلان دست به خود سانسوری می زند؟!
اختصاصی : صبح امروز از حضور صاحب مقصودی خبرنگار ورزشی باسابقه استان گیلان که جهت پوشش رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد در مجموعه ورزشی شش هزار نفره رشت حضور پیدا کرده بود بنا به دلایل نامعلوم جلوگیری به عمل امد.

به گزارش خبرنگار انطباق، این خبرنگار ورزشی در پیج شخصی خود نوشت: ” علیرغم صدور کارت مخصوص جهت حضور در رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی جوانان – جام شاهد از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، و ضمن پوشش کامل این مسابقات از قبل از شروع رقابتها، امروز حراست اداره کل ورزش گیلان در اقدامی عجیب از حضور اینجانب به محل برگزاری مسابقات جلوگیری به عمل آورد. اگرچه با پادرمیانی رییس هیات کشتی استان، بعد از گذشت نیم ساعت، مجوز حضور در سالن اخذ شد، اما حرکت چنین افرادی در اوج بی فکری نفعی به حال ورزش ندارد و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان باید هرچه سریعتر فکری برای آن نماید. “

لازم به ذکر است مقصودی در هفته گذشته طی چند گزارش، اخباری از سرقت رییس یک هیات ورزشی و تجاوز به عنف یک قهرمان ورزشی و تجاوز به یک هنرجوی پسر از سوی مربی ورزشی منتشر کرده بود که به نظر می رسد اداره کل ورزش و جوانان گیلان به جای بررسی موضوعات، اقدام به بایکوت کردن خبرنگار منتشرکننده این اخبار کرده است.
جهانبخش آرمان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان که اندکی بیش از سه ماه از حضورش در اداره کل می گذرد باید بداند، اگر این روند سرپرستی ادامه پیدا کند برخلاف قانون این سمت را اشغال کرده است!
ضمن اینکه این مدیر غیرورزشی که بر جایگاه یک اداره کل تخصصی ورزش تکیه زده است، بهتر است از چراغی که خبرنگاران بر نقاط تاریک ورزش برای وی روشن می کنند کمال استفاده را نماید و بر آگاهی های خود بر حوزه مدیریتش بیفزاید نه اینکه با سانسور کردن خبرنگاران و ممانعت از حضورشان در مسابقات ورزشی که حق مسلم هر خبرنگاری است بر ضعف های خود و مجموعه ناتوانش بخصوص در بحث حراستی و امنیتی سرپوش بگذارد.
این اقدام یا با اجازه و آگاهی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان صورت پذیرفته است که مصداق سانسور خبرنگار و لگدمال کردن قانون آزادی بیان و خودسانسوری سازمان تحت مدیریت اش می باشد و یا بدون اطلاع وی بوده است که باز عدم مدیریت و اقتدارش بر حوزه ورزش را می رساند.
پس بهتر است پیش از آنکه همچون مدیران نالایق گذشته مقابل مردم قرار نگرفته است، فکر ریشه ای برای سازمان مطبوع خود بنماید.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=8687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.