• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
10
خاورمیانه جدید اسلامی با محوریت جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت

سرلشکر صفوی: دیگر هیچ یک از سفارتخانه‌های اسرائیل در امنیت نیست

  • کد خبر : 22048
  • 19 فروردین 1403 - 18:18
سرلشکر صفوی: دیگر هیچ یک از سفارتخانه‌های اسرائیل در امنیت نیست
حمله نظامی به کنسولگری و شهادت مستشاران که حضور آنان قانونی و با دعوت سوریه بود زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی است دیگر هیچ یک از سفارت‌های او در امنیت نیست و لذا تا حالا از ترس ۲۸ سفارت خانه را تعطیل کرده است.

انطباق: سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی مشاور فرمانده کل قوا ظهر امروز در مراسم یادبود شهدای کنسولی سفارت ایران در دمشق که در حسینیه حضرت زهرا (س) تهران برگزار شد اظهار کرد: شهید حاج علی زاهدی در اندیشه، تفکر، اخلاق، رفتار و عملکرد انسان کم‌نظیر، مطلوب خدا و رسولش بود و اندیشه و تفکرش اسلامی و خط سیاسی امامین انقلاب را داشت و دائم ذکر بود و اخلاقش با رزمندگان و بسیجیان و مردم چه در سال ۵۹ با مردم کردستان و چه با بسیجیان در دفاع مقدس و سه دور در کنار جبهه مقاومت بی‌نظیر بود.

وی گفت: ایشان دوست صمیمی حاج قاسم، حاج احمد کاظمی و شهید حجازی بود.‌ای فرزندان شهدا، همسران و خانواده شهدا و مردم، شهدای شما در بهترین ماه خدا در رمضان و لیالی قدر به دست شقی‌ترین و پست‌ترین مخلوقات انگلیس و آمریکا یعنی رژیم صهیونیستی شهید شدند و این شهادت‌ها برای این عزیزان علو و بالاترین مرتبه است، اما برای جمهوری اسلامی سنگین و برای مبارزان جبهه مقاومت انگیزه‌آفرین برای مبارزه با استکبار و آمریکا است.

مشاور فرمانده کل قوا ادامه داد: ما پاسداران با خدا و رسولش و امامین انقلاب و ملت ایران و ملت‌های اسلامی پیمان بستیم تا ظلم هست مبارزه کنیم و سپاه هرکجا که مسلمان و غیرمسلمانی که معارض و متخاصم با اسلام نباشد فریاد یا للمسلمین سر دهد به کمک او و مبارزه با ظالم می‌شتابد.

سرلشکر صفوی بیان کرد: به شما بزرگواران اهل علم و ذکر با اطمینان می‌گویم خون شهدای مظلوم شما و مدافع حرم و مقاومت و فلسطین تغییرات بزرگی را در رویداد‌ها و روند‌ها و راهبرد‌های منطقه و ایران رقم خواهد زد و محور مقاومت تعیین‌کننده سرنوشت منطقه به رهبری ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: همین جنگ شش ماهه رژیم صهیونیستی که انواع جنایات را داشتند و فشرده و خلاصه کارنامه رژیم صهیونیستی است همین حادثه هم چهره نظام امنیتی و بین المللی و رسانه‌ای در جهان را تغییر می‌دهد؛ البته این جنایات در غزه با حمایت آمریکا و برخی کشور‌های غربی و سکوت برخی کشور‌های عربی منطقه و البته با اعتراض جهانیان همراه است.

سرلشکر صفوی افزود: به طور خلاصه بگویم روند‌ها و رویداد‌ها آمریکا و رژیم نشان می‌دهد راهبرد آنان با شکست روبه‌رو شده، چون در اهدافشان با تغییر خاورمیانه و طرح آشتی به رژیم صهیونیستی با شکست مواجهه شده است.

وی با بیان اینکه جنبش حماس یک فرهنگ مقاومت و آرمان آزادی‌خواهی است، گفت: اشغالگران قدرتمند در سرزمین‌های اسلامی و غیراسلامی قابلیت دوام و بقا ندارند و ملت‌ها برای دفاع از سرزمین و ناموسشان می‌جنگند و این سنت عقلانی و الهی است؛ آیا بعثی‌ها توانستند سرزمین‌های اشغالی در ایران را تصرف کنند؟ خیر و دیدید چگونه مبارزان ما چه بلایی به سرشان آوردند و اشغالگران محکوم به شکست و سرزمین‌های اسلامی قابل تصرف نیستند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: در همین جنگ غزه تاکنون رزمندگان فلسطین بخش اعظم توان خود را حفظ و عملیات تهاجمی انجام می‌دهند و هرچه پسا جنگ غزه رخ دهد به برکت شهدای محور مقاومت است و به فضل الهی خاورمیانه جدید اسلامی به حول و قوه الهی با محوریت جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: حمله نظامی به کنسولگری و شهادت مستشاران که حضور آنان قانونی و با دعوت سوریه بود زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی است و رفتار فراقانونی این رژیم به حمله به تاسیسات بین المللی در غزه و حتی حمله به خبرنگاران تمام قوانین آمره بین المللی را زیر پا گذاشته و محکوم است و این یعنی دیگر هیچ یک از سفارت‌های او در امنیت نیست و لذا تا حالا از ترس ۲۸ سفارت خانه را تعطیل کرده است.

سرلشکر صفوی افزود: مقابله با این رژیم یک حق قانونی و مشروع است و تعجب‌آور است که آمریکایی‌ها و حامیان این‌ها، تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم نکردند. البته برخی سازمان‌های بین المللی محکوم کردند و مقام معظم رهبری نوید سیلی پشیمان کننده‌ای را دادند و جبهه مقاومت آماده شده و اینکه چه خواهد شد باید منتظر باشیم. اما با این وجود همین باعث وحشت شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی شده و باعث فرار آن‌ها و هجومشان به فروشگاه‌ها و حتی خرید موتور برق شده است. آنان هرشب خواب مردن را می‌بینند و آن‌ها ترسوترین موجودات هستند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا خاطر نشان کرد: اکنون جبهه مقاومت در پنج جبهه می‌جنگند و امان رژیم صهیونیستی را بریده‌اند. صهیونیست‌ها دچار شکست خواهند شد و پایان رژیم صهیونیستی نتیجه مقاومت جبهه مقاومت و مبارزه فلسطینیان و تحریم اقتصادی این رژیم خواهد بود و آزادی قدس شریف رمز وحدت ملت‌های اسلامی است حتی اگر دولت‌هایشان نخواهند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=22048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.