• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
170
واکنش به تحرکات اخیر و حربه‌ای برای جاگرفتن سپاه در لیست‌تروریستی

سرداران مراقب عملیات فریب باشند

  • کد خبر : 13698
  • 10 بهمن 1401 - 18:11
سرداران مراقب عملیات فریب باشند
این مواضع و هیاهوهای به اصطلاح انقلابی برای زمانی است که وضعیت به شکل امروز نباشد و به نظر می رسد طرف مقابل نیز خواهان همین واکنش‌ها هستند تا پازل را تکمیل و راه را باز کنند تا سپاه را در لیست تروریستی قرار دهند؛ بازی که عملیات فریبی با ترکش‌هایی فراوان است

اختصاصی انطباق- سرویس سیاسی: مسئولان دولت رئیسی و میرزابنویس‌های مواجب بگیر به هر میزان هم وضعیت را عادی جلوه دهند بازهم رویدادهایی در کشور اتفاق می‌افتد که وضعیت را متفاوت برای مردم مخابره می‌کند.

در این روزها با وجود مصائب معیشتی که برای مردم ایجاد شده، اخباری نیز به گوش می‌رسد که ناشی از آشفته‌بازار مسائل بین‌المللی است و بار روانی بیشتری نیز به دوش مردم می‌گذارد.

از مهترین این مسائل درگیری‌های بین‌المللی با سپاه‌پاسداران و تلاش برای جادادن این ارگان حکومتی در لیست تروریستی است.

در همین راستا شاهد یک اجماع در پارلمان اروپا علیه سپاه بودیم ولی بعد از آنکه جوزف‌بورل با اظهاراتی در این رویه تعلل ایجاد کرد شاهد رویدادهای تامل‌برانگیزی در داخل و خارج کشور شدیم که رد پای درگیری با سپاه را می‌توانیم در آن مشاهده کنیم.

غائله از حمله به سفارت جمهوری‌آذربایجان آغاز شد؛ رویدادی که جمعه صبح در پایتخت ایران رخ داد و با وجود اینکه همه شواهد و اظهارات بیانگر شخصی بودن این اقدام تروریستی بود ولی برخی در خارج ایران تقصیر ترور را متوجه حاکمیت ایران می‌دانستند در همین حال سفیر باکو نیز با تخلیه سفارت پازل را تکمیل کرد و افکارعمومی را به سمت این اقدام تروریستی کشاند.

پس از این اقدام تامل‌برانگیز نوبت به حملات مشکوک پهپادی به نهادهای نظامی ایران رسید که شب‌های کشور را ناآرام کرد. در این بین هرچند مسئولان و رسانه‌های حاکمیت برخلاف گذشته به زودی و به موقع اطلاع‌رسانی کردند ولی باابهاماتی در این زمینه منتشر شد. برخی نیز این حملات را کار اسراییل می‌دانستند.

اندکی نگذشت که ناگهان خبر آمد کاروان کامیون‌های منتسب به ایران در مناطقی نزدیک به مرز عراق و سوریه بمب‌باران شده است؛ رویدادی که بارها اتفاق افتاده است ولی در این دومینوی غایله اندکی جای تامل و درنگ داشت که گویا با این روند قرار است سپاه را وارد یک منازعه جدید کنند تا راه را برای تروریستی خواندن این ارگان نظامی باز نمایند.

به ویژه اینکه محمدمرندی، مشاور تیم هسته‌ای و زاده آمریکا، کردستان عراق را نیز در میان تهدیدات انتقام‌گیری به میان بازی کشید و در رجزخوانی به آن‌ها نیز هشدار داد در حالی که کوادکوپتر‌های مهاجم به نهادنظامی جمهوری‌اسلامی برد چند صدکیلومتری از اصفهان تا کردستان‌عراق را نمی‌توانست طی کند و با پهپادهای قبلی که مراکز هسته‌ای را زدند متفاوت است.

این مواضع و هیاهوهای به اصطلاح انقلابی برای زمانی است که وضعیت به شکل امروز نباشد و به نظر می رسد طرف مقابل نیز خواهان همین واکنش‌ها هستند تا پازل را تکمیل و راه را باز کنند تا سپاه را در لیست تروریستی قرار دهند؛ بازی که عملیات فریبی با ترکش‌هایی فراوان است. در همین راستا از عقلای تصمیم‌گیر انتظار می‌رود بجای توجه به کف‌ و سوت‌های هیجانی در عمق بنگرند که اگر حمله‌ای به مکان‌هایی بی‌ربط به اسم انتقام صورت بگیرد هدف ذاتی دشمن آنست که افکارعمومی را آماده پذیرش تصمیم اتحادیه‌اروپا برای تروریست خواندن سپاه کند؛ افکاری که برای غرب و شرق دنیا برخلاف ایران اهمیت فراوانی دارند و دنیای مجازی پیش از هر تصمیمی توسط سران دنیا با قدرت نرم افکارعمومی را به سمت هدف می‌کشند و باید مواظب بود بازیگر این صحنه نشد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=13698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.