• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
4

ستاد عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان آماده خدمات رسانی است

  • کد خبر : 5369
  • 16 آبان 1400 - 12:17
ستاد عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان آماده خدمات رسانی است
جلسه ستاد بحران و عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان با حضور اعضا برگزار شد

به گزارش انطباق به نقل از  اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان،این جلسه با حضور شهردار، معاونان و مدیران ستادی شنبه شب در سالن اجتماعات شهرداری لاهیجان برگزار شد.

رضا زنده دل شهردار لاهیجان در این جلسه از آمادگی ستاد بحران و عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان برای خدمات رسانی در حوادث احتمالی و برف در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی افزود: با توجه به تجربیات سال های گذشته، شرح وظایف هر یک از اعضای ستاد بحران در حوادث و بارش برف مشخص بوده و مسیرهای اولویت بندی شده برای بازگشایی مسیرها تعیین شده است.

وی اضافه کرد: تعداد ۳۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری و بخش خصوصی آماده ارائه خدمات در زمان بارش برف بوده  و همزمان با آغاز بارش کار خود را شروع خواهند کرد.

زنده دل اظهار کرد: شهرداری لاهیجان دارای چارت سازمانی ویژه ستاد بحران بوده و شرح وظایف هر یک از مدیران و اعضای ستاد در شیفت های مختلف تعیین شده و کار قرارداد با پیمانکاران بخش خصوصی هم برای در اختیار گذاشتن دستگاههای سنگین به زودی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مواقع بحرانی ما باید با اقدام به موقع باعث آرامش شهروندان شویم و تمام تلاش خود را برای رضایت مردم بکار بندیم.

در این جلسه امین رشیدی نژاد معاون خدمات شهری شهرداری لاهیجان گزارشی از فعالیت های ستاد بحران شهرداری در سالهای گذشته و نقشه راه شهرداری ارائه کرد و از آمادگی اعضای این ستاد برای مقابله با بحران های احتمالی خبر داد.

گزارش مدیران عضو ستاد بحران شهرداری و جمع بندی رفع مشکلات واحد ها، از دیگر بخش های این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=5369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.