• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
5
سرپرست فرمانداری لاهیجان در ستاد مدیریت بحران:

ستاد بحران شهرستان لاهیجان در وضعیت آماده‌باش/مردم از بارش برف لذت ببرند/لغو مرخصی مدیران

  • کد خبر : 6640
  • 27 دی 1400 - 12:03
ستاد بحران شهرستان لاهیجان در وضعیت آماده‌باش/مردم از بارش برف لذت ببرند/لغو مرخصی مدیران

به گزارش انطباق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان: جلسه ستاد بحران شهرستان راس ساعت ۱۰صبح یکشنبه ۲۶ دیماه، به ریاست سرپرست فرمانداری لاهیجان برگزار گردید. فرهاد براتی در این جلسه از آماده باش ستاد بحران شهرستان برای بارش برف پیشرو خبرداد و اظهار کرد: باید آمادگی‌های به گونه‌ای باشد که مردم در […]

به گزارش انطباق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان: جلسه ستاد بحران شهرستان راس ساعت ۱۰صبح یکشنبه ۲۶ دیماه، به ریاست سرپرست فرمانداری لاهیجان برگزار گردید.

فرهاد براتی در این جلسه از آماده باش ستاد بحران شهرستان برای بارش برف پیشرو خبرداد و اظهار کرد: باید آمادگی‌های به گونه‌ای باشد که مردم در مواقع وقوع بحران احساس آرامش خاطر و رفاه داشته باشند و از نعمت‌های خدادادی لذت ببرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: وی گفت: بخشداران، شهردارن و دهیاران مرکزی و رودبنه با تمام امکانات موجود و محلی باید همراه ستاد بحران باشند و چنانچه در منطقه‌ای بارش برف کمتر بود امکانات برای کمک به مناطق پر بارش بسیج شوند زیرا هر مسیری که ارتباط قطع شود محور ارتباطی کل شهرستان تحت شعاع قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در زمان بحران مردم باید مدیریت و حضور میدانی مدیران را شاهد باشند، تصریح کرد: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نقش موثری در آرام سازی فضای جامعه و انعکاس خدمات دارند که میطلبد ضمن انعکاس تلاش‌ها، نواقص را هم به مدیران گزارش دهند.

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان افزود: در هنگام بارش برف سنگین، در بازگشایی محورها اولویت با محورهای اصلی، چهارراه‌ها و شریان‌های اصلی، محورهای ارتباطی روستایی به شهر و برعکس می‌باشد.

براتی تاکید کرد: بر اساس قانون پیمانکاران بخش خصوصی می‌بایست در مواقع بحران با ستاد همکاری لازم را بعمل آورند.

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه بارش‌ها از نیمه شب یکشنبه آغاز و تا اواخر روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری شهرستان در محورهای اصلی شهرستان آماده باش هستند.

براتی در پایان با اشاره به برنامه ریزی برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی در زمان بارش برف، گفت: باید از ظرفیت بسیج مردمی در شرایط بحرانی استفاده شود.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=6640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.