• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
بهارمست در بازدید از سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی؛

سازمان میادین باید یکی از مهمترین منابع درآمد پایدار شهرداری باشد

  • کد خبر : 4826
  • 11 مهر 1400 - 22:07
سازمان میادین باید یکی از مهمترین منابع درآمد پایدار شهرداری باشد

به گزارش انطباق ، صبح امروز یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ علی بهارمست در بازدید از سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با بیان اینکه سازمان میادین جزء سازمانهای درآمدزای شهرداری است، اظهار کرد: این سازمان می‌تواند با انجام صحیح امور و برنامه ریزی برای درآمدهای بالقوه و نهفته این سازمان به یکی […]

به گزارش انطباق ، صبح امروز یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ علی بهارمست در بازدید از سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با بیان اینکه سازمان میادین جزء سازمانهای درآمدزای شهرداری است، اظهار کرد: این سازمان می‌تواند با انجام صحیح امور و برنامه ریزی برای درآمدهای بالقوه و نهفته این سازمان به یکی از منابع درآمدی پایدار شهرداری تبدیل شود.

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر ضرورت ساماندهی مشاغل شهری و صنوف تصریح کرد: سازمان میادین باید در زمینه ساماندهی مشاغل شهری، کارگران فصلی، گاری‌ها و دکه‌های سطح شهر اقدامات مطالعاتی انجام داده و با اتخاذ راهکارهای عملی این اقدام را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه سازمان میادین این امکان را دارد که با رسیدن به رشد و شکوفایی، یک منبع درآمدی برای بخش اعظمی از بودجه شهرداری باشد، تصریح کرد: برای نیل به این مهم، می‌توان از شهرهایی که عملکرد موفقی در این حوزه دارند بازدید و از آن‌ها الگو برداری نمود.

بهارمست در پایان با اشاره به ارتباط این سازمان با شهروندان افزود: به جهت این ارتباط مستقیم باید رضایت آنان از مجموعه مدیریت شهری با ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت حاصل شود.

شایان ذکر است، رئیس سازمان میادین و ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت در پایان گزارشی از عملکرد و برنامه‌های آتی این سازمان ارائه نمود.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=4826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.