• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6
شهردار رشت در مراسم رونمایی از ناوگان جدید خودروهای پیشگیری و رفع تخلفات شهری؛

رونمایی از ۱۵ دستگاه ماشین جدید شهرداری / تشدید نظارت‌ها برای جلوگیری از خلاف سازی

  • کد خبر : 9474
  • 31 خرداد 1401 - 11:11
رونمایی از ۱۵ دستگاه ماشین جدید شهرداری / تشدید نظارت‌ها برای جلوگیری از خلاف سازی
سید امیر حسین علوی، شهردار رشت از ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و تشدید نظارتهای شهرداری برای جلوگیری از ساخت و سازهای خلاف خبر داد و گفت: علاوه بر ۱۵ دستگاه ماشین جدیدی که امروز رونمایی شد تا یکماه آینده ۴۰ دستگاه خودروی دیگر به ناوگان خودرویی شهرداری رشت اضافه خواهد شد.

به گزارش انطباق ،سید امیر حسین علوی، شهردار رشت در مراسم رونمایی از ناوگان جدید خودروهای پیشگیری و رفع تخلفات شهری اظهار داشت: خودروهایی که امروز از آن‌ها رونمایی شد، در واقع بخشی از عملیات نوسازی و تجهیز حوزه مدیریت تخلفات شهری شهرداری رشت توسط پیمانکار جدید است.

شهردار رشت با اعلام این خبر که ۱۵ دستگاه ماشین جدید به ناوگان خودرویی شهرداری اضافه شده است، اذعان کرد: در سنوات اخیر هیچگونه نوسازی در تجهیزات و ناوگان خودرویی شهرداری رشت اتفاق نیفتاد، به همین دلیل شاهد فرسودگی این ناوگان هستیم. بنابراین نوسازی این تجهیزات به عنوان یکی از سیاستهای شهرداری رشت در دوره جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفت.

علوی اضافه کرد: علاوه بر این ۱۵ دستگاه تا یک ماه دیگر ۴۰ دستگاه خودروی جدید دیگر به ناوگان خودرویی شهرداری رشت اضافه میشود و طبیعتا به میزان دو برابر خودروهای فرسوده اسقاط خواهند شد.

وی ابراز داشت: سعی کردیم ماشین آلاتی که پر هزینه هستند و هزینه نگهداری آن‌ها برای شهرداری بسیار سنگین است را از رده خارج کنیم. از طرفی با اضافه شدن ماشین آلات جدید و نو عملکرد نیروها در حوزه نواحی، مناطق و حوزه صف و اجرا ارتقاء و بهبود پیدا کرده و از صرف هزینه‌های اضافی در شهرداری رشت نیز جلوگیری به عمل می‌آید.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه بخشی از این ناوگان را توسط شهرداری و بخشی دیگر توسط پیمانکار تامین می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با این تغییر و تحولات در حوزه پیشگیری از تخلفات در بخشهایی نظیر ساختمان، ساخت و ساز غیرمجاز و موضوعاتی مانند سد معبر اتفاقات خوبی به وقوع بپیوندد و هم اینکه نیروهایمان در حوزه ارائه خدمات به مردم عملکرد بهتری داشته باشند.

علوی در پایان بر ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و تشدید نظارت‌ها برای جلوگیری از ساخت و سازهای خلاف تاکید کرد و یادآور شد: موضوعاتی مانند سد معبر مورد اعتراض شدید مردم قرار گرفته و در برخی معابر به شکل غیر قابل تحملی تسری پیدا کرده، بنابراین لازم است تا دستگاههای دیگر از جمله نیروی انتظامی در این راستا همکاری و مشارکت لازم را با شهرداری رشت داشته باشند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=9474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.