دکتر حزنی در نشست مدیران روابط عمومی کلان منطقه یک کشور ضمن تاکید بر نقش مهم روابط عمومی ها در نمود بیرونی سازمان، افزود: روابط عمومی ضمن توجه به نمود بیرونی سازمان و پاسخگویی به افکار جمعی، میبایست به همان اندازه، به ذی نفعان داخلی را نیز توجه نموده تا باعث رشد و تعالی درون سازمانی شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه در ادامه نشست، با اشاره به فعالیتهای نوآورانه مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اجرای افکارسنجی جوانی جمعیت با شرکت بیش از ۳۵۰۰ نفر از کارکنان دانشگاه، تعریف ماهیت فعالیت سامانه ۴۴۰۱، برگزاری کارگاه خودشناسی و توسعه فردی برای فرزندان نخبه کارکنان، اصحاب رسانه و اعضای هیئت علمی، برگزاری پویش انتخاب مجری برتر با شرکت بیش از ۶۵ نفر از کارکنان دانشگاه، برگزاری دو پویش اتاق کار سبز و سفره شب یلدا و تهیهی ویدیوی اخبار صد ثانیهای به صورت هفتگی به عنوان گوشهای از عملکرد ۹ ماههی مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان یاد کرد.
در حاشیه این نشست، کارگاه آموزشی با عنوان کاربرد هوش مصنوعی در رسانه نیز برگزار شد.