• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
در دیدار مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛

رفع موانع شهرک ها و نواحی صنعتی باید در اولویت کار مسئولان استان قرار گیرد

  • کد خبر : 4217
  • 05 تیر 1400 - 13:04
رفع موانع شهرک ها و نواحی صنعتی باید در اولویت کار مسئولان استان قرار گیرد

به گزارش انطباق روابط عمومی ، سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با حضور در شهرستان آستارا از شهرک صنعتی این شهرستان بازدید و طی نشستی با غلامرضا مرحبا نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی و  عباس صابر فرماندار این شهرستان به گفتگو پرداختند . غلامرضا مرحبا نماینده مردم شهرستان […]

به گزارش انطباق روابط عمومی ، سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با حضور در شهرستان آستارا از شهرک صنعتی این شهرستان بازدید و طی نشستی با غلامرضا مرحبا نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی و  عباس صابر فرماندار این شهرستان به گفتگو پرداختند .

غلامرضا مرحبا نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت : رفع موانع شهرک ها و نواحی صنعتی باید در اولویت کار مسئولان استان قرار گیرد.

 وی در ادامه  بیان داشت : مشکلات مختلفی در این شهرک از گذشته برجای مانده است که نیاز است تا تمامی مسئولان در سطح استانی نسبت به رفع آن همت داشته باشند.

مرحبا افزود : محدودیت‌های موجود بابت تامین زمین و گسترش فضای شهرک صنعتی ، مشکلات سرمایه در گردش، تسهیلات سرمایه‌گذاری از جمله مشکلاتی است که سرمایه‌گذاران حاضر در این شهرک با آن روبه‌رو هستند. .

وی یادآور شد: تاکنون چندین بار با حضور مدیران مختلف جلساتی برگزار شده است و تمام تلاش ها برای رفع مشکلات است که خوشبختانه اقدامات خوبی در حال پیگیری است اما نیاز به شتاب بیشتری دارد.

عباس صابر فرماندار آستارا در این نشست گفت : جذب و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران راهکار اساسی در راستای خروج از رکود، افزایش توان تولیدی و ارتقاء جایگاه صنعت در افزایش درآمدهای کشور و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی کشور است.

فرماندار شهرستان آستارا حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی به‌ویژه سرمایه‌گذاری در بخش صنایع کوچک را از وظایف مسئولان برای کاهش بیکاری دانست و گفت: سرمایه‌گذاری و تقویت صنایع کوچک زودبازده می‌تواند در کاهش بیکاری نقش به‌سزایی داشته باشد .

سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از تلاش و پیگیری های جناب آقایمرحبا نماینده محترم مردم شریف شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی و جناب آقایعباس صابر فرماندار محترم این شهرستان با اشاره بر لزوم حمایت و توسعه صنایع کوچک، بر تکمیل زیرساختها برای استقرار صنایع کوچک و متوسط تأکید کرد و گفت: حمایت از تشکیل خوشه های صنعتی، مشارکت و همراهی در راه اندازی واحدهای راکد صنعتی، حمایت از صادرات با تشکیل کنسرسیوم های تخصصی تجاری و صادراتی و راه اندازی فن بازارهای منطقه ای، از راهکارهای حمایت گسترده از صنایع کوچک و متوسط است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان خاطر نشان کرد: در سال های اخیر افزایش آگاهی مصرف کنندگان و تغییرات مستمر سلایق و خواسته های مشتریان و مصرف کنندگان، موجب تغییرات مستمر در ساختار تولید شده و از آنجا که صنایع بزرگ به دلایل ساختاری، انعطاف لازم در جوابگویی به نیاز تنوعی بازار مصرف را ندارند، زمینه رشد صنایع کوچک بیش از پیش فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در پایان گفت : با تمام توان در صدد رفع موانع و حمایت همه جانبه از صنعت استان و صاحبان صنایع این خادمین بی منت عرصه صنعت هستیم .

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=4217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.