• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
«مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر در دیدار نوروزی با امام جمعه خبر داد:

رشد ۹۱ درصدی پیش‌بینی بودجه امسال شهرداری بندر کیاشهر

  • کد خبر : 7685
  • 09 فروردین 1401 - 12:49
رشد ۹۱ درصدی پیش‌بینی بودجه امسال شهرداری بندر کیاشهر
مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر از رشد ۹۱ درصدی پیش‌بینی بودجه امسال شهرداری به نسبت بودجه سال گذشته خبر داد و گفت: افزایش اعتبارات بودجه عمرانی یکی از ویژگی‌های برجسته بودجه امسال شهرداری این شهر بندری است.

به گزارش انطباق به نقل از واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، «مرتضی عاطفی» شهردار در دیدار نوروزی با امام جمعه بندرکیاشهر که با حضور اعضاء شورای شهر برگزار شد اظهار داشت: بودجه امسال شهرداری به نسبت بودجه سال گذشته ۹۱ درصد رشد دارد.

شهردار بندر کیاشهر افزایش اعتبارات عمرانی را یکی از ویژگی‌های برجسته بودجه امسال شهرداری بندر کیاشهر خواند و افزود: اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در دستور کار شهرداری قرار گرفته و سال گذشته هم تلاش کردیم علی‌رغم تنگناهای موجود نسبت به تحقق بخشی از اهداف پیش‌بینی شده اقدام نماییم.

عاطفی ایجاد انضباط مالی را از اهداف تحقق یافته شهرداری ذکر کرد و افزود: شهرداری بندر کیاشهر در سال ١۴۰۰ بسترهای لازم برای الکترونیکی شدن فرآیندها و هوشمندسازی را فراهم کرده و امسال نیز برنامه‌های خود را در این زمینه با تمرکز بیشتری دنبال می‌کند.

شهردار بندرکیاشهر همچنین تصریح کرد: شهرداری موضوع اعتبارات استانی، ملی و افزایش سهمیه قیر خود را در سال جاری به شکل جدی پیگیری می‌کند تا علاوه بر رفع موانع، روند اجرای نهضت آسفالت سرعت بگیرد.

وی هدایت آب‌های سطحی، آسفالت و فاضلاب را از جمله مشکلات عمده شهری ذکر کرد و گفت: در جهت حفظ بیت‌المال و جلوگیری از هدررفت منابع، اولویت شهرداری برای اجرای پروژه‌های آسفالت، کوچه‌هایی است که در آن پروژه هدایت آب‌های سطحی به انجام رسیده باشد.

* ایجاد پارک‌های محله‌ای در بندر کیاشهر

حاتم پورباقری رئیس شورای اسلامی بندر کیاشهر هم در این نشست ضمن تاکید بر لزوم دوطرفه کردن خیابان آدینه با هدف سهولت در ترافیک و جلوگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی در مرکز شهر عنوان کرد: بندر کیاشهر نیازمندی‌های زیادی در حوزه آسفالت دارد و به دلایل مختلفی از این حیث حتی از برخی روستاها هم عقب افتاده است.

رئیس شورای اسلامی بندر کیاشهر با بیان اینکه شمار بسیار زیادی از کوچه‌های سطح شهر، خاکی و فاقد وضعیت مناسبی جهت تردد هستند تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در بخش اعتبارات، مصالح و افزایش چشمگیر قیمت قیر به وجود آمده تلاش می‌کنیم ضمن اولویت‌بندی نسبت به آسفالت کوچه‌ها و ترمیم معابر شهری اقدام نماییم.

پورباقری از برنامه شورا و شهرداری برای ایجاد چند پارک محلی در بندر کیاشهر و اقدام شهردار برای تحقق این امر تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: در کنار اجرای این دست از پروژه‌ها، بهسازی پارک‌های موجود هم از دیگر اولویت‌های مهمی است که در دستور کار قرار گرفته است.

* تقدیر امام جمعه بندر کیاشهر از عملکرد شورا و شهردار در سال ۱۴۰۰

حجت‌الاسلام والمسلمین نصرت امیدی امام جمعه بندر کیاشهر نیز در این نشست نوروزی ضمن تاکید بر حفظ وحدت و انسجام در بین شورا و شهرداری برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم اظهار داشت: سال گذشته اتحاد و هم‌افزایی بسیار خوبی بین شورا و شهرداری حاکم بود و در همینجا از اقدامات مؤثر هر دو، در حوزه‌های مختلف تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه بندر کیاشهر سرعت گرفتن اجرای پروژه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۱ و تلاش شبانه‌روزی مدیران ذیربط به ویژه در حوزه شهرداری را خواستار شد و اضافه کرد:‌ مردم از عملکرد شهرداری بندر کیاشهر رضایت نسبی دارند و انتظار داریم در راستای رفع محرومیت و کمبودها اقدامات عمرانی همچنان در سطح شهر دنبال شود.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=7685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.