• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
5
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان :

رسانه‌ها روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند

  • کد خبر : 7381
  • 11 اسفند 1400 - 22:02
رسانه‌ها روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند

به گزارش انطباق به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رضا ثقتی، عصر امروز (چهارشنبه، ۱۱ اسفند) در کارگاه حقوق در رسانه که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با بیان اینکه مسئولان و کارگزاران نظام در کنار خبرنگاران هستند گفت: خبرنگاران جهادگران عرصه تبیین هستند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

به گزارش انطباق به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رضا ثقتی، عصر امروز (چهارشنبه، ۱۱ اسفند) در کارگاه حقوق در رسانه که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با بیان اینکه مسئولان و کارگزاران نظام در کنار خبرنگاران هستند گفت: خبرنگاران جهادگران عرصه تبیین هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه گیلان استانی رسانه خیز است افزود: اصحاب رسانه در گیلانی دارای نقشی تاثیرگذار هستند. این استان ۴۲۴ رسانه فعال دارد و به لحاظ تعدد رسانه های مکتوب، استان هفتم، پایگاه‌های مجازی رتبه سوم و تعدد رسانه ها چه مکتوب و چه مجازی رتبه ششم را دارا هستیم.

وی با اشاره به نگاه حمایتی و همیاری فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگاران اظهارکرد: گیلان به واسطه تعداد بیمه شدگان جایگاه مطلوبی در کشور دارد.

ثقتی با بیان اینکه امسال تسهیلات مشاغل خانگی به اصحاب رسانه پرداخت شد اذعان کرد: باید نظام توزیع آگاهی‌های دولتی و غیردولتی عادلانه باشد و جلساتی در این خصوص برگزار شد تا حقی از رسانه‌ای ضایع نشود‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها باید یاریگر دولت انقلابی باشند که با آرای مردم بر سر کار آمده است تصریح کرد: شما می‌توانید مشکلات مردم و تولیدکنندگان را به گوش مسئولان برسانید.

وی، بازگشت رشت الکترونیک و صنایع ابریشم به چرخه تولید را ماحصل زحمات و تلاش‌های جسورانه اهالی رسانه دانست و تاکید کرد: رسانه‌ها روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند.

ثقتی، فعالیت فرهنگی و سرمایه گذاری در استان را نیازمند ایجاد فضای آرام در استان دانست و خاطرنشان کرد: نباید اعتماد مردم به دولت خدشه وارد شود و کمک کنید تا فضای همدلی و برادری در جامعه بیش از گذشته حاکم باشد تا شاهد اتفاقات خوب باشیم.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=7381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.