• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
تلاش شهردار رشت برای حل مشکل 658 نفر از پرسنل قراردادی ؛

رایزنی با استاندار ، فرماندار و دادستان مرکز گیلان

  • کد خبر : 6739
  • 01 بهمن 1400 - 15:31
رایزنی با استاندار ، فرماندار و دادستان مرکز گیلان
با توجه به حکم دستگاه قضایی پیرامون وجود مشکلاتی در نحوه قرارداد 658 نفر از پرسنل شهرداری، شهردار رشت ضمن حمایت خود از این کارکنان، رایزنی های گسترده‌ای را با استاندار، فرماندار و دادستان مرکز گیلان انجام داده و با جدیت پیگیر رفع موانع به وجود آمده است.

به گزارش انطباق به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – با توجه به حکم دستگاه قضایی مبنی بر وجود مشکلات پیرامون نحوه قرارداد ۶۵۸ نفر از پرسنل شهرداری رشت، اعلام گردیده است که تا زمان تعیین تکلیف نهایی به این افراد حقوق و مزایا تعلق نخواهد گرفت.

بر همین اساس و با توجه به حساسیتهای سید امیر حسین علوی شهردار رشت نسبت به کلیه کارکنان خدوم این مجموعه، وی ضمن حمایت جدی خود از ۶۵۸ نفری که بنا به اعلام دستگاه قضایی فعلا در روند واریز حقوق و دستمزد آنان خلل وارد گردیده است، تلاشهای گسترده‌ای را برای حل مشکل مذکور آغاز نموده و همچنان هم این پیگیریها ادامه دارد.

رایزنی با استاندار گیلان، فرماندار شهرستان رشت و دادستان مرکز گیلان از جمله برخی از تلاشهای شهردار رشت در این رابطه است.

سید امیر حسین علوی شهردار رشت در همین زمینه با تاکید بر اینکه برخی از این افراد جزو مدیران و نیروهای بسیار کارآمد، اثرگذار شهرداری رشت محسوب می‌شوند، عنوان کرد: حفظ آرامش روحی و روانی از جمله ابتدایی‌ ترین واجبات هر مجموعه‌ای به ویژه نهاد شهرداری است زیرا در این سیستم بدون وجود این مؤلفه نمی‌توان به مردم خدمات بهینه ارائه داد.

علوی حل هر چه سریعتر مشکلات واریز حقوق ۶۵۸ نفر از پرسنل شهرداری رشت را بسیار مهم و در حال حاضر جزو اولویتهای کاری خود خواند و تصریح کرد:‌ پیگیریم تا با حل و فصل مشکلات به وجود آمده نسبت به واریز حقوق و دستمزد آنان اقدام گردد.

وی همکاری مشترک دستگاه قضایی و شهرداری رشت را برای عبور از این مشکل ارزشمند و اثرگذار دانست و اضافه کرد: مشکلات اقتصادی، معیشتی، آثار غیرقابل انکار آن و تورم سرسام‌آوری که بر جامعه حاکم است بر هیچ کسی پوشیده نیست. از طرفی بسیاری از کارکنان قراردادی شهرداری رشت دارای خانواده هستند و بروز خلل در پرداخت واریزیهای ماهیانه آنها آثار منفی در کارکرد نیروها بر جای خواهد گذاشت.

شهردار رشت با تشکر از حمایت دستگاه قضایی، خاطر نشان کرد: بدون تردید شهرداری رشت برای حل مشکل کارکنان قراردادی خود از هیچ تلاشی مضایقه و کوتاهی نخواهد کرد

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=6739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.