• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
7
از سوی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ؛

راه اندازی دفتر خدمات سلامت تشریح شد

  • کد خبر : 6198
  • 08 دی 1400 - 11:16
راه اندازی دفتر خدمات سلامت تشریح شد
از سوی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه اندازی دفتر خدمات سلامت تشریح شد.

به گزارش انطباق ،دکتر عباس صدیقی نژاد- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی گفت و گویی با پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)، با اشاره به فرا خوان سراسری از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در خصوص راه اندازی سیصد دفتر خدمات سلامت در سطح کشور، اظهار داشت : در راستای تشکیل دفاتر خدمات سلامت جهت برون سپاری وظایف غیر حاکمیتی حوزه سلامت به بخش خصوصی کارگروه راه اندازی دفاتر مذکور ، در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشکیل شد.

وی تصریح کرد ؛ طبق فرا خوان سراسری از سوی وزارت متبوع، متقاضیان می بایست جهت ثبت نام الکترونیکی از طریق آدرس https://reg.mobiniranian.ir  به منظور پوشش مناطق فاقد دفتر خدمات سلامت، مراجعه نمایند.

 معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه در ادامه ، افزود  : تا کنون سه دفتر (یک دفتر در شهرستان آستارا و دو دفتر در شهرستان رشت) در سنوات گذشته در سطح استان گیلان از طریق معاونت بهداشتی دانشگاه برون سپاری شده است .

 دکتر صدیقی نژاد با اشاره به مراحل پس از ثبت نام، گفت ؛  مقرر شد پس از ثبت نام در سامانه و بررسی مدارک و اطلاعات متقاضیان، آزمون توسط مرکز سنجش وزارت بهداشت، در تاریخ ۲۳ دی ماه سال جاری برگزار و پس از اعلام نتایج قبول شدگان ( داشتن امتیاز بیشتر از ۵۰ درصد) و امتیاز بندی نفرات برگزیده ( چند برابر ظرفیت )، اسامی پذیرفته شدگان به دانشگاه ها اعلام شود.

وی تصریح کرد ؛ افراد پذیرفته شده از سوی کارگروه دانشگاهی با انجام مصاحبه انتخاب و بر اساس اولویت های دانشگاهی در تاسیس دفاتر در شهرستان های فاقد دفتر، در قالب منتخبین تاسیس دفتر ( ۵۰ درصد پذیرفته شدگان ) و تعدادی هم به عنوان رزرو  مشخص می شوند.

دکتر صدیقی نژاد ادامه داد ؛ جمع بندی نتایج مصاحبه و اعلام نفرات پذیرفته شده نهایی به دانشگاه توسط مدیر طرح (نماینده منتخب شرکت مبین ایرانیان) انجام می شود.

 وی در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی متقاضیان ، یادآور شد ؛ با توجه به محدودیت زمان فراخوان ایجاد دفاتر خدمات سلامت، متقاضیان می بایست هر چه سریع تر نسبت به  ثبت نام به آدرس الکترونیکی ذکر شده اقدام نمایند

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=6198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.