• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
جولان نامزدهای انقلابی در شبکه های اجتماعی فیلتر شده!

 رئیسی: برنامه من تعامل با همه کشورهای جهان است/ جلیلی: نقش قوه مجریه در مبارزه با فساد، مهمتر از قوه‌قضائیه است

  • کد خبر : 3915
  • 26 اردیبهشت 1400 - 18:31
 رئیسی: برنامه من تعامل با همه کشورهای جهان است/ جلیلی: نقش قوه مجریه در مبارزه با فساد، مهمتر از قوه‌قضائیه است
حضور نامزدهای اصولگرا در شبکه های اجتماعی فیلتر شده مانند توییتر و تلگرام از نکات جالبی بود که طی چند ساعت گذشته مورد توجه کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش انطباق، روز گذشته پس از پنج روز، کارنامه ثبت نام شخصیت های مختلف در این دوزه از انتخابات ریاست جمهوری بسته شد و حالا همه نگاه ها به شورای نگهبان است تا مشخص شود که چه کسانی می توانند نظر حداقل هفت نفر از اعضای شورای نگهبان را به خودشان جلب کنند.

در این بین حضور نامزدهای اصولگرا در شبکه های اجتماعی فیلتر شده مانند توییتر و تلگرام از نکات جالبی بود که طی چند ساعت گذشته مورد توجه کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

به عنوان نمونه کانال تلگرامی سیدابراهیم رئیسی روز گذشته پس از یک وقفه سه چهار ساله مجدداً آغاز بکار کرد و  رسماً برای برای ورود به عرصه مناظره ها اعلام آمادگی کرد. رئیسی همچنین در توییتر هم خودی نشان داد و از انتخابات سیزدهم نوشت.

اکانت توییتری ابراهیم رئیسی همچنین درباره سیاست دولت احتمالی آینده اش هم نوشت: ” تعامل با همه کشورهای جهان به‌ویژه با همسایگان برنامه سیاست خارجی دولت من خواهد بود.”

سعید جلیلی دیگر نامزد انقلابی جریان اصولگرا هم که گفته می شود به عنوان نامزد پوششی رئیسی یاد می شود در همین شبکه اجتماعی نوشت: “نقشی که قوه مجریه می‌تواند در رفع مفاسد و پیشگیری از مشکلات اقتصادی ایفا کند، به مراتب مهمتر از قوه‌قضائیه است.”

به نظر می رسد اصولگرایان در این شرایط بیش از گذشته روی شبکه های اجتماعی حساب باز کرده اند.

انقلابیون که همواره روی اینترنت ملی و انسداد شبکه های اجتماعی بین المللی تاکید داشته اند این روزها سعی دارند در نقش ناجی کشور وارد کارزار انتخابات شوند تا با شکست جناح مقابل همانند مجلس یازدهم، دولت سیزدهم را در دست بگیرند. اتفاقی که پیشتر در دوره محمود احمدی نژاد هم تکرار شد و نتیجه آن هنوز هم در کشور نمایان است./دیده بان

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=3915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.