• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4
شهردار رشت در جلسه هیات امنای موزه دفاع مقدس گیلان: 

 دیوار گذاری موزه دفاع مقدس تا پایان تیر ماه به اتمام میرسد

  • کد خبر : 3990
  • 02 خرداد 1400 - 12:33
 دیوار گذاری موزه دفاع مقدس تا پایان تیر ماه به اتمام میرسد

به گزارش انطباق به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، جلسه هیات امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان عصر روز شنبه( اول خرداد) به ریاست استاندار گیلان با حضور شهردار رشت و جمعی دیگر از مدیران دستگاه های اجرایی گیلان در محل ساخت این موزه برگزار شد. […]

به گزارش انطباق به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، جلسه هیات امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان عصر روز شنبه( اول خرداد) به ریاست استاندار گیلان با حضور شهردار رشت و جمعی دیگر از مدیران دستگاه های اجرایی گیلان در محل ساخت این موزه برگزار شد.

سید محمد احمدی شهردار رشت در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: شهرداری رشت توفیق اجرای دیوار گذاری موزه دفاع مقدس را در دست اقدام دارد و ساخت این دیوار ۲.۵ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در آبان سال گذشته قرارداد اجرای این پروژه با شرکت پیمانکار منعقد شد بیان داشت: این دیوار تقریبا ۱۱۰۰ متر طول و ۲.۳ متر ارتفاع دارد و در پیرامون ضلع جنوبی،غربی و شمالی پروژه قرار دارد.

شهردار رشت با اشاره به اینکه تا کنون ۴۰۰متر از دیوار گذاری موزه دفاع مقدس اجرایی شده است عنوان داشت: شهرداری رشت با تمام ظرفیت برای احداث دیوار این پروژه عظیم پای کار است و ان شاالله تا پایان تیر ماه دیوار موزه دفاع مقدس تکمیل خواهد شد

احمدی خاطرنشان کرد: کاشت گونه های گیاهی در موزه دفاع مقدس و همچنین ساخت المان دراین موزه نیز در دستور کار شهرداری رشت قرار دارد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=3990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.