• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
39
نشستی در راستای ایجاد رفاه شهروندی و توسعه پایدار شهری

دیدار و گفتگوی رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری رشت با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان

  • کد خبر : 13304
  • 27 دی 1401 - 12:49
دیدار و گفتگوی رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری رشت با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان
قبل از ظهر روز ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱، یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت به همراه محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت با سرخوش کرم زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان گیلان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش انطباق واحد خبر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ؛ محمدحسین واثق کارگرنیا در این دیدار ضمن تبریک به مناسب انتصاب سرخوش کرم زاده به سمت مدیرکل منابع طبیعی گیلان بیان داشت : توسعه همه جانبه شهر به همکاری و همراهی مدیران ارشد استان با مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر وابسته است.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد : برای دستیابی به رفاه و توسعه شهری ، باید همه جانبه و تعاملی بیندیدشیم و برای رسیدن به این هدف نیازمند تعامل ، همراهی و همکاری همه مدیران استانی و شهرستانی هستیم.
وی افزود : در زمینه مدیریت و توسعه شهر باید از تک بعدی شدن ، پرهیز کرد و با کمک همه صاحب نظران و  مدیران استانی نسبت  به رفع مشکلات اساسی شهر اقدام کرد.
یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت نیز در این جلسه با تبریک انتصاب سرخوش کرم زاده به سمت مدیرکلی منابع طبیعی و آبخیز داری گیلان تصریح کرد : رینگ ۹۰ متری و پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان دو پروژه‌ای است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید اقدامات لازم جهت تسریع بخشی در اجرای این پروژه ها صورت  گیرد.
وی با تاکید بر وجود وجدان کاری و حس همدلی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری گیلان یادآور شد : مهندس کرم زاده در سمت و پست های قبلی خود همواره با شهرداری و مجموعه مدیریت شهری  همکاری و مساعدت لازم را داشته ، لذا امیدوارم در اجرای پروژه های توسعه ای شهر چون رینگ ۹۰متری، پارک لاکان و تالاب عینک از مساعدت و همراهی همیشگی مهندس کرم زاده برخوردار شویم.
مهندس سرخوش کرم زاده نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حضور رئیس شورا و سرپرست شهرداری در اداره کل منابع طبیعی اذعان کرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان با تمام توان در اجرای پروژه های بزرگ و نیز برای توسعه همه جانبه در کنار مجموعه مدیریت خواهد بود.
لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=13304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.