• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
8
با هدف ارائه توانمندی ها و اشاعه فرهنگ و سنت گیلانی؛

دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی نماینده استان گیلان در صنعت مواد غذایی و گردشگری در نمایشگاه “روستاآباد”

  • کد خبر : 18502
  • 12 مهر 1402 - 16:23
دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی نماینده استان گیلان در صنعت مواد غذایی و گردشگری در نمایشگاه “روستاآباد”
همزمان با روز «روستا و عشایر» این نمایشگاه توسط معاونت توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری برای شناساندن بازار روستاییان و عشایر کشور به عموم مردم و رونق تولید برپا می شود.

به گزارش دهکده روابط عمومی دهکده گردشگری دکتر خاکی نمایشگاه عرضه محصولات روستایی و عشایری ۱۲ الی ۱۸ مهرماه در مصلای تهران برگزار می شود.
دکتر منصور خاکی مدیر عامل دهکده ضمن اعلام حضور این مجموعه در نمایشگاه افزود: بیش از ۱۰۰ تولید کننده برتر روستایی و عشایری در قالب یک هزار غرفه از سراسر کشور محصولات خود را در این نمایشگاه به مدت یک هفته عرضه می کنند و دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی نیز با ۵ غرفه به مساحت ۶۰ متر مربع با هدف اشاعه فرهنگ و سنت استان گیلان و ارائه توانمندی های مجموعه و قابلیت رقابت در حوزه های تولیدی و گردشگری حضور جدی خواهد داشت.

وی در خصوص چگونگی ارائه محصولات دهکده در این نمایشگاه افزود: غرفه محصولات لبنی با ۵۵ نوع محصول ارگانیک و سنتی اعم از انواع دوغ،ماست و پنیر در بسته بندی های متنوع و قیمت های مناسب یکی از غرفه های اصلی مجموعه بوده و غرفه پروتئینی(فرآورده های گوشتی) نیز با ارائه ۶۴ محصول فرآوری شده گوشت،مرغ ،ماهی و ماکیان بخش دیگری از توانمندی های مجموعه را به نمایش خواهند گذاشت.
دکتر خاکی شرکت در این نمایشگاه را یک تکلیف دانست و اذعان داشت: در حوزه گردشگری نیز با غرفه غذاهای محلی استان گیلان و با ارائه حدود ۲۰ نوع غذای سنتی، نماینده فرهنگ و آداب و رسوم این استان خواهیم بود.

وی تامین نیازهای تفریحی نوجوانان و جوانان را از شاخص های مهم دهکده گردشگری دکتر خاکی دانست و افزود: برای معرفی هر چه بهتر دهکده برای بازدیدکنندگان در نمایشگاه، تور مجازی با دستگاه سه بعدی VR در غرفه ای مستقل در نظر گرفته شده که در آن افراد می توانند بصورت مجازی و سه بعدی از فضای دهکده گردشگری دکتر خاکی بازدید نموده و با امکانات مجموعه منجمله VR پارک و شهربازی دهکده بعنوان مدرن ترین واحد تفریحی استان بهتر آشنا شوند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی با داشتن اهداف بلند مدت در عرصه تولید و قابلیت های توانمند گردشگری روز به روز گسترده تر خواهد شد تا بتواند قطب مهمی در عرصه های ذکر شده برای کشور باشد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=18502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.