• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
17
در اولین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری

دعوت آب منطقه‌ای گیلان از سرمایه گذاران علاقه مند به حوزه گردشگری آبی

  • کد خبر : 12304
  • 29 آبان 1401 - 11:23
دعوت آب منطقه‌ای گیلان از سرمایه گذاران علاقه مند به حوزه گردشگری آبی
شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان به مجرد دریافت درخواست و طرح پیوستی سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ استعلامات را ارائه و تشریفات قانونی عقد قرارداد را طی خواهد کرد.

به گزارش انطباق ،در اولین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در استان گیلان در تالار شهر رشت، کارگاه تخصصی سرمایه‌گذاری در آب بندان‌ها، چالش‌ها و فرصت‌ها برگزار شد.

تفاهمنامه مشترک فی مابین وزارتین نیرو و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان نسبت به شناسایی نقاط مستعد گردشگری در منابع آبی استان اقدام کرد.

وی ادامه داد: پس از شناسایی نقاط مستعد آن‌ها را به فرمانداران شهرستان‌های گیلان تعرفه و آمادگی خود را نیز در خصوص پذیرش طرح‌های گردشگری در منابع آبی تعرفه شده اعلام کردیم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان افزود: لذا در اینجا نیز از همه سرمایه گذاران علاقه مند به حوزه گردشگری آبی دعوت می‌کنیم در صورت تمایل طرح‌های پیشنهادی خود را که اصول فنی و الزامات زیست محیطی را در آن لحاظ نموه‌اند به کمیته گردشگری منابع آبی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان ارائه نمایند.

وی افزود: شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان نیز به مجرد دریافت درخواست و طرح پیوستی سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ استعلامات را ارائه و تشریفات قانونی عقد قرارداد را طی خواهد نمود تا سرمایه گذاران محترم در بازه زمانی‌ای کوتاه، سرمایه‌گذاری سود ده و مفیدی را به سرانجام برسانند.

گفتنی است؛ این کارگاه تخصصی با حضور شماری از شهرداران استان گیلان و علاقمندان به سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری آبی در تالار مرکزی شهر رشت برگزار شد و مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان نیز به پرسش‌های آنان پاسخ داد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=12304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.