• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
پورحیدری: نگاه دولت مردمی به تولید نگاهی حامیانه و واقع گرا و جدی است

دستور استاندار گیلان جهت رفع موانع تنها تولیدکننده فعال حوله در استان

  • کد خبر : 10414
  • 13 مرداد 1401 - 12:03
دستور استاندار گیلان جهت رفع موانع تنها تولیدکننده فعال حوله در استان
استاندار گیلان، به گلایه‌های مدیرعامل شرکت پیشروتاب واکنش نشان داد و از مدیرکل صمت استان، خواست هرچه سریع‌تر موضوع بررسی و موانع پیش روی این واحد تولیدی مرتفع گردد.

به گزارش انطباق نقل از خط اول، پس از اینکه رییس هیات مدیره و مدیرعامل صنایع ریسندگی و بافندگی پیشروتاب در مصاحبه‌ای از شرایط نامناسب تولید در استان گله کرد و از فرش قرمزی که مسئولان دولتی استان قم برای جذب وی پهن کرده بودند خبر داد، اسدالله عباسی استاندار گیلان از مدیرکل صمت خواست تا موضوع را تحت بررسی دقیق قرار دهد.

تیمور پورحیدری نیز ظهر امروز چهارشنبه دوازدهم مرداد ماه با دعوت از مهندس کاظم مادرشاهی؛ رییس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت، جهت حضور در کارگروه رفع موانع تولید استان، با استماع مشکلات مالیاتی و بانکی بزرگترین و مدرن‌ترین کارخانه حوله بافی کشور و تنها حوله بافی گیلان از زبان مدیرعامل آن، قول داد هرچه سریعتر با دعوت از روسای سازمان‌های مربوطه، در حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، در جهت رفع آن مشکلات اقدامات لازم را انجام دهد.

پورحیدری افزود: نگاه دولت مردمی به تولید نگاهی حامیانه و واقع گرا و جدی است و شخص استاندار در راس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، با دستگاه‌هایی که از اجرای مصوبات استنکاف کنند برخورد قاطع می‌کنند.

وی تولید و اشتغال را دو موضوع مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و حمایت از واحدهای تولیدی را وظیفه همگان برشمرد و گفت: وضعیت تعامل و همراهی مدیران فعلی مرتبط با بخش تولید استان با گذشته کاملا متفاوت شده است، رویکرد و عزم مشترکی برای تسهیل‌گری و رفع موانع در استان حکمفرما شده است.

در ادامه این نشست؛ مدیرعامل شرکت ریسندگی و بافندگی پیشروتاب مشکلات فعلی را ناشی از بی‌توجهی مدیران قبلی به موضوعات درگیر این کارخانه عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد: انشالله فصل جدیدی برای صنایع گیلان باز شده و نگاه مثبت و حامی تولید استاندار مردمی گیلان منجر به فعال و پویا شدن صنعت و تولید و اشتغال در استان شود.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=10414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.