• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

در روزهای پایانی شورای پنجم پروژه طرح سوال از شهردار رشت چه منافعی برای برخی اعضاء شورا دارد؟!

  • کد خبر : 4153
  • 26 خرداد 1400 - 12:52
در روزهای پایانی شورای پنجم پروژه طرح سوال از شهردار رشت چه منافعی برای برخی اعضاء شورا دارد؟!

اختصاصی انطباق- سرویس جامعه : شهرداری‌ها نهادهای مهمی در حاکمیت محسوب می‌شوند، زیرا عملکرد آن‌ها به صورت مستقیم بر زندگی مردم تأثیر دارد. اگر شهرداری‌ها ناکارآمد باشند، زندگی روزمره مردم دچار اختلال خواهد شد. به همین دلیل جلوگیری از وقوع ناکارآمدی در شهرداری‌ها بسیار مهم است. در همین راستا برای نظارت بر این امر شورای […]

اختصاصی انطباق- سرویس جامعه : شهرداری‌ها نهادهای مهمی در حاکمیت محسوب می‌شوند، زیرا عملکرد آن‌ها به صورت مستقیم بر زندگی مردم تأثیر دارد. اگر شهرداری‌ها ناکارآمد باشند، زندگی روزمره مردم دچار اختلال خواهد شد. به همین دلیل جلوگیری از وقوع ناکارآمدی در شهرداری‌ها بسیار مهم است.

در همین راستا برای نظارت بر این امر شورای شهر مسئولیت مهمی را دارد و یکی از ابزارهای کنترل آن طرح سوال از شهردار و استیضاح می باشد.
روزهای پایانی شورای پنجم رشت حال و هوای دیگری یافته و برخی از اعضاء به جامانده از صحنه رقابت انتخابات، عزم طرح سوال از شهردار رشت را نموده اند!

“اسماعیل حاجی پور” عضو شورای شهر رشت که درگیری او در صحن علنی شورا با بکار بردن الفاظی مانند “برای من تکلیف تعیین نکن !” و “خودت برو بیرون” با شهردار رشت زبانزد خاص و عام شد یکی از افرادی است که دل چرکینی از سید محمد احمدی در قامت شهردار رشت دارد و در ماههای پایانی قصد دارد با هجمه طرح سوال و شوآف تبلیغاتی انتقام خود را از وی بگیرد.

از طرفی بهراد ذاکری چهره اصلاح طلب در شورای شهر رشت که همیشه دوست دارد فردی متفاوت در صحن علنی شورای شهر باشد نیز فرصت را مغتنم شمرده تا شاید با قرار دادن شهردار در تنگنای سوالات غیر اصولی و هدفمند برای خود دستاوردی داشته باشد!

اما سوال اینجاست شهرداری رشت که سالها آبستن نابخردی های برخی اعضاء شورای پنجم بوده و از کشمکش بر سر شهرداران و ایجاد حاشیه برای این مرجع چیزی کم نگذاشته است حال بمحض رسیدن به ثبات و آرامش در بدنه شهرداری، مجدد برای رسیدن به برخی خواسته های فردی آن را دچار لغزش کرده است. پرداخت به موقع حقوق نیروهای خدماتی و پاکبانان و به سرانجام رساندن بسیاری از پروژه های عمرانی و تفریحی دال بر این مدعاست اما مشخص نیست در اندک زمان باقی مانده چرا برخی اعضاء شورا اینگونه به خیرخواهی نسبت به شهرداری رشت پرداخته و با این رفتارها چه در سر می پرورانند؟!

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=4153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.