• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
آسیب شناسی نتیجه انتخابات در گیلان؛

در حقوق ملت

  • کد خبر : 21507
  • 12 اسفند 1402 - 12:49
در حقوق ملت
اگر نماینده ای به شیوه حریصانه کسب قدرت با تفکر ضد اسلامی هدف وسیله را توجیه می کند، راُی خریده باشد و بر صندلی قانون گذاری تکیه زند ،احترامی برای این صندلی باقی می ماند؟ این چنین فردی که برای کسب قدرت به وسیله ای نا مشروع متوسل شده ، فردا چگونه برابر لابی های فاسد اقتصادی قدرتمند ،برای خرید آرای نمایندگان مقاومت تواند کرد و وطنش را به پول سیاهی نخواهد فروخت؟

انطباق- احمد میراحسان : انتخابات پایان یافت و نتایج اعلام شد . اکنون ملت ایران ،مدافعان انقلاب اسلامی ،کسانی که پای جمهوری اسلامی ایستاده اند یک بار دیگر ، باری گران را به سرمنزل رسانده اند و نهاد مهم مقننه را برای چهار سال مجددا به راه انداخته اند . و برعکس معاندان ،براندازان برده ی شیاطین وحشی و سلطه گر ،دشمنان اسلام و حق و پاکی و خصم مردم و دشمن کوشندگان راه پیشرفت ایران ،و کل فاسدان کینه ورز به استقلال و آزادی مردم از قید بردگی قدرت های ظالم ، خشمگین هستند.

اما من که مدافع سرسخت انقلاب اسلامی هستم در ارتباط با انتخابات شهرم لاهیجان بد حالم . و میخواهم بگویم چرا؟!

انتخابات پایان یافته وحالا دیگر موضوع همسویی با دشمن برای سخنی که به عدم مشارکت افراد متزلزل منجر شود مطرح نیست .حالا زمان کاوش و درک کاستی های واقعی انتخابات و تفسیر و تبیین مشکلات این سرمایه ملی و دینی ما و تلاش برای راه حل درست مسیر رشد مردمسالاری سالم و نظارت مردم است . این سرمایه ملی باید از چنگ پدیده های ناسالم پاکسازی انقلابی شود.اگر رژیم ایران ،رژیمی ضد مردم بود و هدفش شلوغ بازی برای کسب راُی بود ،دیگر کاری نمی ماند .مردم فریب خورده و حالا مثل زمان شاه از شخص اول مملکت تا همه مسئولان مشغول نوکری اجنبی می شدند و چاپیدن مردم .و نیرویی دارای دغدغه تغییر و فساد زدایی در حکمرانی وجود نمی داشت .اما حتی دشمنان انقلاب اسلامی اعتراف می کنند که پایه و ستون اصلی نظام جمهوری اسلامی، همانا نیرویی فداکار اهل ایمان از جان گذشته متشکل از توده های زحمتکش و مومنان پاک و مسئولان خدمتگزار و نیروهای رزمنده حزب اللهی و انقلابی است که به گرد مقام رحمانی ولایت فقیه متقی و بی نظیر در کره زمین گرد آمده اند .پس ماجرای انتخابات در ایران نمی تواند با الگوی انتخابات جعلی برای خیانت به مردم و خدمت به قدرت های جهانی فهم شود و در آن کاستی ها و حرام های (حتی هر چند محدود و استثنایی) ندیده گرفته شود،زیرا اینان (رهبری الهی و مردم )، با هر گام در پی گام بعدی سالم سازی جامعه دینی و عادل باید پیش روند و آرام نداشته باشند و خدا با فسادی که بتوانید مانع شوید و نمی شوید عذاب نازل می کند و چه عذابی بالاتر از بی اعتمادی بحق مردم . . تا جایی که به مردم و مقام بزرگوار رهبری بستگی دارد چنین است و مسئله انتخابات هر بار آغاز راه تازه مقاومت برابر شیطان درونی و بیرونی و همه فساد و همه کاستی های جمهوری اسلامی است و باید باشد .بی تردید فسادی چون خرید آرا ، ضربه به آبروی انتخابات سالم ، خیانت به حق الناس و صیانت از آرای مردم و آسیب به آبروی جمهوری اسلامی است و ندیده گرفتنش با هر بهانه از سوی مسئولان بخشودگی نیست ،زیرا موجب رویگردانی مومنان و زیر پا نهادن حق الناس می شود و سندی می شود بر حقانیت دشمنان دروغگوی انقلاب اسلامی. و ریزش رائ دهندگان در دور بعد.
بسیاری می گویند و یقین دارند و می دانند در انتخابات لاهیجان آرا خریده شد. ‌ اگر چنین باشد، عده ای می گویند به آنان پیشنهاد گرد آوری افرادی داده شد که حاضرند رآی شان را بفروشند. اگر چنین باشد که علنا خریداران در شب انتخابات حراج خرید رآی بپا کرده بودند ، آیا خریدار آرای مردم جاهل یا سائل و نا آشنا به حقوق خود و خرید راُی از معتادان و اوباش و….، خود فردی قابل اعتماد است ؟ آیا نباید چنین انتخابی باطل شود؟ و انتخاب سالمی صورت گیرد ؟آیا آسیب وارد آمده به باور و حقوق مردمی که با ایمان و عشق به پای صندوق های راُی رفته اند ،جز با تقوای تصمیم گیران و داوران ،قابل جبران است؟
آیا آبروی انقلاب اسلامی جور دیگری حفظ شدنی است؟
من کاری به بی ایمان ها ، مزدوران قدرتها ، معاندان و دشمنان انقلاب مردم ندارم ،اما پاسخ مردم وفادار در صورت چنین حرام آشکار و بینی چه می تواند باشد جز انحلال انتخاب فساد آلود برای اثبات آن که جمهوری اسلامی با فساد آشتی نمی کند . اگر نماینده ای به شیوه حریصانه کسب قدرت با تفکر ضد اسلامی هدف وسیله را توجیه می کند، راُی خریده باشد و بر صندلی قانون گذاری تکیه زند ،احترامی برای این صندلی باقی می ماند؟ این چنین فردی که برای کسب قدرت به وسیله ای نا مشروع متوسل شده ، فردا چگونه برابر لابی های فاسد اقتصادی قدرتمند ،برای خرید آرای نمایندگان مقاومت تواند کرد و وطنش را به پول سیاهی نخواهد فروخت ؟ پرونده نمایندگانی که به حرام کاری در غلتیده و به قسم به قرآن به سبب منافع نامشروع خود خیانت کرده اند ،درس عبرتی برای ناظران و داوران نبایست باشد تا چنین افراد خاطی را از ورود به مجلس ممنوع کنند و اعتماد ملت و مردم لاهیجان را به نظام بازگردانند؟

من خود از مقامات قضاوت کننده انتظار دارم حتی اگر نماینده ای که خود به او راُی داده ام به خرید آرا دست زد ،او را از ورود به مجلس محروم کنند .و این حق من است بر گردن قوه و نهاد تصمیم گیرنده در این باره.تنها پایان دادن به این بازی سخیف و توهین به ملت شریفی می تواند جبران وهنی را به مردمی کند که با اعتماد به انتخابات سالم میروند راُی میدهند و با خرید آرای مسخره و مضحکه اهل فساد و حرامکاری می گردند.این رفتار قاتل جمهوری اسلامی است و تمام مسئولانی که شریک این حرامکاری هستند در این سوء قصد به کیان نظام مقدس اسلام شریکند

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=21507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 9انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.