• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
39
ثقتی: این ظرفیت وجود دارد که لاهیجان، به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شود

خداحافظی نگار نادری با ارشاد لاهیجان؛ محمد معافی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شد

  • کد خبر : 12185
  • 18 آبان 1401 - 9:06
خداحافظی نگار نادری با ارشاد لاهیجان؛ محمد معافی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اشاره به زمینه‌سازی‌های صورت گرفته و نیز ظرفیت‌های لاهیجان، گفت: در سایه تعامل و همیاری مسئولان شهرستان، لاهیجان می‌تواند به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب و معرفی شود.

به گزارش انطباق ،رضا ثقتی در مراسم تودیع و معارفه رئیس و سرپرست قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان که در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد؛ اظهار داشت: تغییر در مدیریت‌ها، با رویکرد ارتقاء فرهنگی شهرستان‌ها و به چرخه در آمدن ایده‌ها، افکار و توانمندی‌ها در راستای اجتناب از روزمرگی در حوزه فرهنگ و هنر صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر لزوم بسترسازی بیشتر برای مشارکت هنرمندان در برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری ادامه داد: این مهم، موجب بروز و ظهور توانمندی‌های مختلف و تعالی فزون‌تر حوزه فرهنگ و هنر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با قدردانی از تلاش‌های رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، این شهرستان را دارای پتانسیل‌های زیادی دانست که باید در راستای گفتمان فرهنگی دولت جهادی و انقلابی سیزدهم و برنامه‌های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار گرفته شوند.

ثقتی مجتمع فرهنگی لاهیجان را یکی از زیر ساخت‌های مناسبت این شهرستان ذکر و تأکید کرد که در سایه تعامل مدیران شهرستان و نیز پیگیری‌های مستمر و منظم، این مجتمع تکمیل شده و در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار گیرد.

وی قرار گرفتن لاهیجان در زمره ۱۰ شهر منتخب پایتخت کتاب ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: با فعال‌سازی دبیرخانه آن و همیاری مسئولان شهرستان به ویژه امام جمعه فاضل و اندیشمند، این ظرفیت وجود دارد که لاهیجان، به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شود.

ایجاد اجماع بین هنرمندان، تقویت گفتمان فرهنگی دولت، برگزاری منظم شورای فرهنگ عمومی و استمرار موفقیت‌های لاهیجان بین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها از دیگر مواردی بود که مورد تأکید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان قرار گرفت.

در پایان این مراسم، با قدردانی از نگار نادری، محمد معافی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلانی لاهیجان معرفی شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همچنین در نشستی صمیمی با کارمندان اداره شهرستان لاهیجان، با تقدیر از کوشش‌های آنان، راهبردهای فرهنگی و هنری را ترسیم کرد.

گفتنی است، محمد معافی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی سابقه ۹ سال ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه را در کارنامه دارد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=12185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.