• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

حضور سرپرست شهرداری رشت در نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران

  • کد خبر : 10642
  • 30 مرداد 1401 - 12:02
حضور سرپرست شهرداری رشت در نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران
سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، شرکت کرد.
به گزارش انطباق ،واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ در نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، حضور یافت.
معاون اول رئیس جمهور در این نشست با بیان اینکه شهرداران نباید تصور کنند که رسالت و تکلیف آنها فقط به اداره امور شهرها در شرایط عادی محدود می‌شود، اظهار کرد: شهرداران باید ماموریتهایی ویژه و فراتر از وظایف جاری برای خود در نظر بگیرند و علاوه بر اجرای دقیق تکالیف روزمره، نقش آفرینی جدی‌تری در توسعه کشور داشته باشند.
دکتر محمد مخبر از شهرداری‌ها به عنوان حلقه میانی بین مردم و دولت یاد کرد و با تاکید بر اینکه دولت به دنبال شکل‌گیری کشوری قوی و پیشرفته است، همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها برای تحقق این امر را خواستار شد و اذعان داشت: شهرداری‌ها نقش اثرگذار و پراهمیتی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.
سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت نیز در این نشست مهمترین مشکلات، موانع و چالش‌های پیش روی شهرداری‌ها را برشمرد و ضمن ارائه گزارشی در مورد اقدامات شهرداری در زمینه مدیریت پسماند ابراز داشت: نهاد شهرداری خدمات متنوعی را به شهروندان ارائه کرده و همه سازمانها از آن انتظار دارند و این امر اهمیت وافر رسالت شهرداری‌ها را نشان می‌دهد.
سرپرست شهرداری رشت در بخش دیگری از سخنان خود، مشکلات مالی را از جمله مهمترین چالش‌های پیش‌روی شهرداری‌های کشور خواند.
سید مجتبی خدمت بین‌ دانا مشکل پسماند، علی‌الخصوص سراوان و آلودگی دو رودخانه گوهررود و زرجوب را از دیگر مشکلات حال حاضر شهر رشت خواند و گفت: شهرداری رشت برای کاهش این مشکلات عزمی راسخ  دارد و بدون شک با حمایتهای ملی و با تزریق اعتبارات می‌توان برای از بین بردن چالش‌های زیست محیطی این شهر قدمهای محکمی برداشت.
لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=10642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.