• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
بار انگیزشی حمایت نماینده ادوار مجلس برای همتی مضاعف در ستاد دلخوش؛

حضور تأمینی در ستاد دلخوش و چندین برداشت از این حضور

  • کد خبر : 21418
  • 07 اسفند 1402 - 18:48
حضور تأمینی در ستاد دلخوش و چندین برداشت از این حضور
حمایت قاطع حسن تأمینی از دلخوش این حس امیدواری را در بین طرفداران وی به وجود می آورد که با آسودگی خیال به حضور مجدد این سیاستمدار کهنه کار بر کرسی بهارستان ،اینبار از حوزه انتخابیه رشت و خمام بیاندیشند

انطباق-سرویس استانی: در روزهای گذشته حسن تأمینی نماینده اسبق رشت در ادوار هشتم و نهم با حضور در ستاد سید کاظم دلخوش به عنوان حمایت از وی دستش را فشرد و به همگان اعلام کرد که در کنار او قرار دارد .

حسن تأمینی که سال‌های پیش در زمان انتخابات مجلس ،رای غالب مردم لشت نشاء و روستاهای اطراف آن منطقه مختص وی بود ،اکنون با در آستین داشتن این جامعه رای در کنار دلخوش ایستاد.
این اعلام حمایت می تواند کار رقبای دلخوش را به گونه ای سخت کند چون تأمینی نیز فردی است که خود و تیم انتخاباتی اش همواره با روند فعالیت های انتخاباتی در رشت آشنا بوده اند و از سوی دیگر با نحوه فعالیت و جامعه رای سایر رقبای خود در ادوار گذشته نظیر کوچکی نژاد و آقا زاده آشنایی دارد و از این رو می تواند وزنه بسیار موثری در جهت دهی فعالیت انتخاباتی دلخوش در شهرستان های رشت و خمام باشد .

بی شک ،دلخوش تنها یک نمونه از برگ های برنده خود را رو کرده است ، اقداماتی که دلخوش در پس پرده کار انتخاباتی در رشت انجام داده ، هنوز واضح و مشخص نیست و مطمئنا کاظم دلخوش که سال‌ها در فکر تغییر حوزه انتخابیه خود از صومعه سرا به رشت بوده ،زمینه های مختلف را ارزیابی کرده و مهره های خود را چیدمان نموده و برگ های برنده دیگری نیز در دست دارد.

حمایت قاطع حسن تأمینی از دلخوش این انگیزه و حس امیدواری را در بین طرفداران وی به وجود می آورد که با آسودگی خیال به حضور مجدد این سیاستمدار کهنه کار بر کرسی بهارستان ،اینبار از حوزه انتخابیه رشت و خمام بیاندیشند .

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=21418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.