• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10
مسئولان و عوامل‌شان بجای پاسخگویی، حاشیه‌سازی می‌کنند

حاشیه‌بساز و حکومت کن!

  • کد خبر : 7998
  • 24 فروردین 1401 - 12:32
حاشیه‌بساز و حکومت کن!
اختصاصی انطباق :البته که رنگ رخسار کشور از سِر درون خبر می‌داد ولی عده‌ای از تریبون بدستان و مواجب بگیرانی که نان‌شان در استقرار دولت کریمه سید‌محرومان بود، مدام وعده‌های بهشت برین و حوری به ملت تشنه و گرسنه دادند و امروز که اسفل السافلین نصیب ملت شده است بجای آنکه پاسخگو وضعیت موجود باشند مدام با ترفندهای مختلف اقدام به حاشیه‌سازی می‌کنند

اختصاصی انطباق – گروه سیاسی : این روزها وضعیت کشور در زمینه معیشتی و اقتصادی نا مناسب است؛ برخلاف وعده‌های پوچی که از ابتدا رئیسی و دست‌های پشت‌پرده حامی او سر دادند امروزه مشخص است که حال و روز کشور در چه وضعیت نامبارکی طی می‌شود. اوضاعی که بیشترین خسارت را به مردم ضعیف و متوسط وارد کرده است و همچنان نیز در مسیر نابودی این دو قشر پیش می‌رود.

نه از عملی شدن وعده‌های رنگی‌رنگی محسن‌رضایی، معاون اقتصادی رئیسی خبری هست و نه از اجرای شعارهای آرمانی سید‌محرومان! هرچه هست گرانی، تورم و ولنگاری بازارهای مختلف است.

در زمانی که شعارها و وعده‌های پوچ داده می‌شد و عده‌ای از مردم وامانده از همه جا به این ادعاها دل‌می‌بستند، آن‌هایی که از زیر پوست این مملکت خبر داشتند بارها هشدار دادند که این کلام و تزویر برای جنگ سیاسی است و غنیمتی برای لشکر جنگ‌زده مردمی ندارد.

اما گوش بسیاری برای شنیدن حقایق آمادگی نداشت و مدام به دنبال وعده‌های پوچی بودند که به آن‌ها داده می‌شد برای همین در آتش کسانی دمیدند که به عنوان بخشی از بانیان وضع موجود ادعای اصلاح امور را داشتند؛ اموری که بی‌شک با وضعیت جنگی و تحریم‌هایی که امروز داریم ادامه دار خواهد بود و فقط مردم هزینه آن را پرداخت می‌کنند.

البته که رنگ رخسار کشور از سِر درون خبر می‌داد ولی عده‌ای از تریبون بدستان و مواجب بگیرانی که نان‌شان در استقرار دولت کریمه سید‌محرومان بود، مدام وعده‌های بهشت برین و حوری به ملت تشنه و گرسنه دادند و امروز که اسفل السافلین نصیب ملت شده است بجای آنکه پاسخگو وضعیت موجود باشند مدام با ترفندهای مختلف اقدام به حاشیه‌سازی می‌کنند تا با به حاشیه راندن خواسته‌های اصلی مردم، حواس‌ها را پرت کنند و از زیر فشار فرار کنند!

در همین حال شاهد آن‌ هستیم که بی‌هدف و دلیل ناگهان پارک‌ها را زنانه و مردانه می‌کنند، برای تهدید و تحدید آزادی مردم شعار صیانت از فضای‌مجازی سر می‌دهند،به جمعی از مردم فرمان برخورد گروهی با برخی دیگر از مردم را دادند، به رسانه‌ها حمله می‌کنند و اتهام می‌زنند و بسیاری از حواشی ساختگی که عوامل تریبون به دست آنرا رهبری و اجرای می‌کنند.

البته این ریسمان پوسیده زمانی قابلیت چنگ زدن داشت که عده‌ای به صورت منولوگ مدام در حال ارائه بیانات بودند ولی امروز به برکت فضای‌مجازی و رسانه‌های گروهی این ترفند “حاشیه‌بساز و حکومت کن” برخی افشا می‌شود و کارآیی خود را از دست داده‌است.

بی‌شک بانیان وضع موجود که امروز هم جمع فراوانی از آن‌ها دوباره به قدرت بازگشتند اگر بجای بازی‌های سیاسی و اهدافی که با مردم ایران مرتبط نبود در جهت ساخت زیربنای این کشور تلاش می‌کردند امروز در قله افتخار شعار آزادگی می‌دادند نه این در چاه ویل تحریم و وابستگی به دنبال حاشیه‌سازی برای گریز از مسئولیت بگردند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=7998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.