• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
لزوم برگزاری انتخابات پرشور توسط مردم حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل

جوان ها برای جوان ها بیایند

  • کد خبر : 21477
  • 10 اسفند 1402 - 7:50
جوان ها برای جوان ها بیایند
با توجه به کاندیداهای موجود برای این حوزه انتخابیه به نظر می رسد این دوره بهتر است به یک گزینه جوان و پویا و کارآمد اعتماد شود . جوانان با صلاحیت همیشه با انگیزه و توانمندی در راس امور حاضر شده و انتظار می رود برای شهرستان های لاهیجان و سیاهکل تجربه مجدد افرادی که شعار زدگی را فدای منافع منطقه خود نموده و فامیل بازی را در راس دغدغه های خود قرار می دهند کاری عبث و بیهوده باشد

انطباق-سرویس استانی: رقابت انتخابات مجلس دوازدهم در اکثر حوزه های انتخابیه استان گیلان وارد فاز جدیدی شده و شهرستان لاهیجان و سیاهکل هم از این شرایط مستثنی نیست.

فضای انتخاباتی در این حوزه که تا چندی پیش بسیار سرد و راکد بود طی چند روز اخیر با ورود افراد جدید و جوان شور و اشتیاق تازه ای به خود گرفته است .

آمار جمعیت واجد شرایط رای در شهرستان لاهیجان ۱۴۰۷۱۴ نفر و در شهرستان سیاهکل ۳۸۳۴۳ نفر بوده که تعیین سرنوشت این حوزه انتخابیه را پیش از پیش با اهمیت ویژه ای مواجه می کند.

حداقل در دو دوره اخیر شهرستان لاهیجان و سیاهکل از فرایند توسعه در قامت ملی عقب مانده و هر آنچه در این سالها به سرانجام رسیده است میراث اثرگذاری دولت ها و نمایندگان ادوار در مجلس بوده است.شهرستان های لاهیجان و سیاهکل بعنوان فاز گردشگری استان گیلان و بهتر بگوییم کشورمان ایران در مقایسه با شهرهای استان های همجوار نتوانسته اعتبار قابل توجهی در سالهای اخیر جهت جلب سرمایه گذار و ایجاد فرصت های گردشگری و بهینه سازی فضای موجود جذب نماید و این کم و کاستی ها در حوزه های عمرانی نیز دو چندان به نظر می رسد.

حال با توجه به اهمیت کرسی نمایندگی برای این حوزه انتخابیه و برای تغییر وضع موجود مشارکت آحاد مردم این دو شهرستان  بخصوص جوان ترها در انتخابات بسیار حساس بوده و پس از چند دوره رکود عملکردی، تعیین سرنوشت مردم پای صندوق های رای رقم خواهد خورد.

با توجه به کاندیداهای موجود برای این حوزه انتخابیه به نظر می رسد این دوره بهتر است به یک گزینه جوان و پویا و کارآمد اعتماد شود . جوانان با صلاحیت همیشه با انگیزه و توانمندی در راس امور حاضر شده و انتظار می رود برای شهرستان های لاهیجان و سیاهکل تجربه مجدد افرادی که شعار زدگی را فدای منافع منطقه خود نموده و فامیل بازی را در راس دغدغه های خود قرار می دهند کاری عبث و بیهوده باشد.

حضور جوانانی مجرب و کارآزموده در سطح ملی همچون حمید خوش سیرت که سالها در عرصه صنعت کارآموخته و درد اشتغال جوانان منطقه را بخاطر جوان بودن خوب میشناسد و به دلیل ارتباطات ملی در عرصه جذب اعتبارات ویژه برای دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل خواهد کوشید.خوش سیرت خوب میداند که برای تغییر وضع موجود نیازمند مشورت و ارتباط مداوم با طیف های مختلف مردم در حوزه انتخابیه خود است تا بر خلاف عملکرد تک محور گذشتگان با ایجاد هم افزایی  ظرفیت های بی نظیری برای منطقه ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=21477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.