• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

جشن روز دانشجو باشکوه و پرنشاط برگزار شود/ دانشگاهیان به اردوی راهیان پیشرفت خواهند رفت

  • کد خبر : 19716
  • 06 آذر 1402 - 12:51
جشن روز دانشجو باشکوه و پرنشاط برگزار شود/ دانشگاهیان به اردوی راهیان پیشرفت خواهند رفت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تبریک روز دانشجو نیز بیان کرد: جشن روز دانشجو باید به بهترین شکل ممکن و با حضور حداکثری، پرشکوه و بانشاط دانشجویان در دانشگاه برگزار و در کنار آن برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی و بانشاط برنامه‌ریزی شود

به گزارش انطباق نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وبدا)، نشست شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسماعیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از معاونین در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه و گسترده‌ترین مکتب رشد و تعالی، پشتیبانی و پیشرفت و خودباوری و خوداتکایی تاریخ است.
وی با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه(س)، افزود: واحدهای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ستاد و صف برنامه‌های تعظیم شعائر فاطمی را در طول این ایام باعظمت، جدی بگیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تبریک روز دانشجو نیز بیان کرد: جشن روز دانشجو باید به بهترین شکل ممکن و با حضور حداکثری، پرشکوه و بانشاط دانشجویان در دانشگاه برگزار و در کنار آن برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی و بانشاط برنامه‌ریزی شود.

دکتر آشوبی با بیان اینکه روز دانشجو فرصتی برای شنیدن و رفع دغدغه‌های دانشجویان است، تصریح کرد: توسعه رفاهیات و امکانات ورزشی، بهبود فضای فیزیکی آموزش، افزایش کمی و کیفی تغذیه و همچنین رفع کاستی‌های حوزه حمل‌ونقل از مهم‌ترین دغدغه‌هایی حوزه دانشجویی است که باید با جدیت و همگرایی همه‌جانبه حل شود.

وی برگزاری اردوهایی نظیر راهیان پیشرفت را حائز اهمیت دانست و گفت: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای اساتید، دانشجویان و کارکنان در فضای کنونی حاکم بر جامعه در راستای جهاد تبیین و آشنایی با لایه‌های عمیق‌تری از پیشرفت‌های حاصل‌شده، لازم و ضروری است.

در نشست امروز شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیرامون برنامه‌های مراسم بزرگداشت روز دانشجو، اخذ مجوزهای لازم برای اردوهای برنامه‌ریزی‌شده داخل و خارج استان ویژه دانشجویان و همچنین برگزاری دوره آموزشی فرهنگی نظام سلامت در شهر مقدس قم نیز گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=19716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.