• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان:

جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان جای خود را در بین اهالی نمایش باز کرده است

  • کد خبر : 10206
  • 03 مرداد 1401 - 17:56
جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان جای خود را در بین اهالی نمایش باز کرده است
مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان توانسته جای خود را در بین اهالی نمایش کشور باز کند، گفت: تکلیف خدمتگزاران حوزه فرهنگ و هنر استان درباره برگزاری این جشنواره در سال های آینده سنگین تر شده است.

به گزارش انطباق ، رضا ثقتی در اختتامیه جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره این جشنواره ملی در شهر زیبای لاهیجان، اظهار کرد: جشنواره امسال از جذابیت های ویژه برخوردار بوده و توانسته در سراسر استان اجرا داشته باشد.

وی با اشاره به اثرگذاری موضوعات و سوژه های اجرا شده در این جشنواره، افزود: تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در این دوره رکورد زده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان توانسته جای خود را در بین اهالی نمایش کشور باز کند، گفت: تکلیف خدمتگزاران حوزه فرهنگ و هنر استان درباره برگزاری این جشنواره در سال های آینده سنگین تر شده است.

ثقتی در ادامه از دست اندکاران برگزاری جشنواره به ویژه فرماندار و شهردار لاهیجان قدردانی کرد و متذکر شد: امسال شاهد نوآوری در برگزاری جشنواره بودیم و هنرمندان تئاتر سراسر کشور در این جشنواره حضور داشتند.

وی از لاهیجان به عنوان عروس شهرهای گیلان یاد کرد و متذکر شد: درخشش لاهیجان به واسطه مفاخر و مشاهیر و چهره های برجسته فرهنگی و هنری و ادبی و معنوی و رویدادهای بزرگ فرهنگی و هنری همچون جشنواره تئاتر خیابانی شهروند است.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، مفاخر و مشاهیر لاهیجان را سرمایه جاودانه فرهنگ و هنر استان و کشور دانست و اضافه کرد: لاهیجان و همه شهرهای گیلان لایق بهترین ها هستند و استان گیلان به واسطه داشته های فرهنگی و هنری و ادبی خود می تواند در همه میادین و عرصه ها درخشش داشته باشد و میزبان رویدادهای ملی و منطقه ای باشد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=10206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.