• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی مطرح کرد؛

جایگاه روابط عمومی در عصر حکمرانی فضای مجازی در عرصه جهاد تبیین ، بسیار پراهمیت است

  • کد خبر : 15685
  • 28 اردیبهشت 1402 - 13:31
جایگاه روابط عمومی در عصر حکمرانی فضای مجازی در عرصه جهاد تبیین ، بسیار پراهمیت است
دکتر آشوبی: جایگاه روابط عمومی و ارتباطات در عصری که اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی و حکمرانی فضای مجازی بر کشورها و ازجمله ایران، بیش‌ازپیش آشکارشده، بسیار پراهمیت و تعیین کننده است.

به گزارش انطباق ،دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به شاغلان و فعالان حوزه روابط عمومی در عرصه جهاد تبیین تبریک گفت.
در متن پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛
جایگاه روابط عمومی و ارتباطات در عصری که اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی و حکمرانی فضای مجازی بر کشورها و از جمله ایران، بیش‌ازپیش آشکار شده، بسیار پراهمیت و تعیین کننده است.

گسترش رسانه‌ها، افزایش ضریب اطلاعات و سرعت گردش آن، تعدد سلایق و کسب آگاهی‌ها و تلاش رسانه‌ها برای سبقت روایت اول در حوزه رسانه، همگی موجب شده تا نه‌تنها متصدیان و کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات بلکه هر کارگزاری در جمهوری اسلامی خود را راوی جهاد تبیین بداند و آن‌طور که باید، واقعیت‌ها، دستاوردها، حقایق و پیامد حاصل از تلاش‌ها را برای عموم مردم روشن و تبیین کند.

همان‌گونه که روابط عمومی و حوزه ارتباطات دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دوران همه‌گیری کووید ۱۹، اجرای برنامه واکسیناسیون، هدایت مردم جهت مراقبت و ارجاع بیماران به مراکز درمانی، به تصویر کشیدن تلاش‌های بی‌بدیل مدافعان سلامت برای آحاد جامعه، راهنمایی سهل و سریع مردم با راه‌اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی ۴۴۰۱ و همچنین برگزاری جشنواره‌ها،همایش ها، مراسم و…. در جهت افزایش سواد سلامت، نقش محوری و کلیدی داشته، لازم است این برنامه‌های خلاقانه، بدیع و مثمر ثمر در حوزه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و همچنین اجرای دقیق برنامه پزشک خانواده شهری نیز با بسیج همه استعدادها و امکانات، وارد میدان شده و نقشی پیشرو در توسعه مشارکت، برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت داشته باشد.

البته باید بیان کرد که حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، علیرغم تلاش شبانه‌روزی، گمنام‌ترین حوزه در نظام سلامت محسوب می‌شوند، چراکه کارکنان این حوزه همچون سنگرسازان بی سنگر و سربازان گمنام برای انعکاس اخبار و عملکرد تمامی واحدهای تحت پوشش سازمان و تنویر افکار عمومی، علاوه بر ساعات اداری، در ساعات غیر اداری و حتی ایام تعطیل نیز از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و همچون چراغی روشن، بر پیرامون خود می‌تابند و اذهان را روشن می‌کنند.

این‌جانب ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، از زحمات بی‌دریغ و بی‌مثال مجموعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ستاد تا صف، جهت برقراری ارتباط دوسویه بین رسانه‌ها و مسئولین و پاسخگویی به اصحاب رسانه برای روشنگری و پیشگیری از انتشار شایعات، قدردانی نموده و توفیق روزافزون و سلامتی را برای همگان آرزومندم.

دکتر محمدتقی آشوبی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=15685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.