• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
109

توهین روزنامه‌های اصولگرا به مادر کیان پیرفلک؛ دروغگوی سیاسی‌ست

  • کد خبر : 12341
  • 29 آبان 1401 - 12:37
توهین روزنامه‌های اصولگرا به مادر کیان پیرفلک؛ دروغگوی سیاسی‌ست
روزنامه جوان منتسب به سپاه مادر کیان پیرفلک را «دروغگوی سیاسی» خواند و خواستار برخورد با او شد.

به گزارش انطباق ،  سه روزنامه اصولگرا امروز به تندی از اظهارات مادر کیان پیرفلک درباره نحوه قتل او انتقاد کردند.

 مادر کیان پیرفلک روز گذشته در مراسم خاکسپاری فرزندش قتل او را به نیرو‌های امنیتی نسبت داد.

روزنامه جوان منتسب به سپاه مادر کیان پیرفلک را «دروغگوی سیاسی» خواند و خواستار برخورد با او شد.

این روزنامه نوشت: «در میان قربانیان حوادث ایذه برای کیان باید عزادارتر بود. چه آنکه به نظر می‌رسد او گریه‌کن واقعی ندارد و عزاداران ظاهری‌اش فقط از باب فشار به جمهوری اسلامی عزادار و خونخواه او شده‌اند. مادرش هم سر مزار او نمایش سیاسی اجرا می‌کند و با ریتمی ناموزون لالایی سرشار از ناسزا می‌خواند و حاضران دست می‌زنند. پدر کیان هم مجروح و در بیمارستان بستری است، اما مادرش می‌گوید پدر را جمهوری اسلامی به گروگان گرفته است! گویا مجروحی را که در حال خونریزی است، باید ر‌ها می‌کردند و به بیمارستان نمی‌بردند؟!»

در ادامه این گزارش آمده است: «روشن نیست مادر او از کجا می‌دانسته چه ساعتی تیراندازی شروع می‌شود، یا چرا با فرزند خود وسط آشوب بوده‌اند یا چرا نیرو‌های پلیس به جای آشوبگرانی که ۲۰۰ متر جلوتر بوده‌اند، باید به خانواده‌ای که بی گناه داخل ماشین‌شان هستند، شلیک کنند؟»

نویسنده گزارش روزنامه جوان سپس تاکید کرده است: «فیلم‌ها منتشر، شهادت شاهدین موجود و قاتلان هم دستگیر و همه چیز روشن خواهد شد؛ فقط می‌ماند اینکه آیا دروغگویی سیاسی در این کشور جرم نیست؟ چنانکه دروغ‌های پدر مهسا امینی یا علی دایی هزینه‌ای برای آن‌ها نداشت و کسی با آن‌ها برخوردی نکرد.»

روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران در مطلبی ابتدا مادر کیان پیرفلک را متهم کرد که کمک می‌کند تا کودکان بیشتری کشته شوند و سپس از «گیجی» مسئولان در تصمیم‌گیری انتقاد کرد.

همشهری نوشت: «مادر کیان در جنگ روایت‌ها به قاتلان فرزندش پناه می‌برد و ناخواسته کمک می‌کند تا کودکان بیشتری کشته شوند… حالا حرف چیست؟ آقایان مسئول؛ بی‌عملی ناشی از گیجی از تصمیم از سر انفعال و مماشات هم بدتر است. مطالبه امروز مردم پایان مداراست؛ کاری نکنیم از این مطالبه عبور کنند و بگویند سیستم در تصمیم‌گیری دچار گیجی است.»

روزنامه کیهان هم روایت مادر کیان را زیر سوال برده و نوشته است: «کیهان نوشت: مادر کیان پیرفلک تعادل روحی روانی ندارد و نمی‌داند در لحظه تیراندازی چه کسانی به سمت او و خانواده‌اش شلیک کردند!»

روایت مادر کیان پیرفلک چه بود؟

به گزارش روزنامه اعتماد، زینب مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک در مراسم خاکسپاری فرزندش گفت: «به شوهرم گفتم خیابان‌ها شلوغ است، بیا از کمربندی برویم. رسیدیم جلوی هلال‌احمر، نیرو‌های امنیتی با لباس گاردی یک‌طرف ایستاده بودند و نیرو‌های لباس شخصی روبه‌روی‌شان و در طرفی دیگر. یکی‌شان داد زد برگردید. کیان گفت بابا، این دفعه را به پلیس‌ها اعتماد کن و برگرد. میثم [پدر کیان]درجا دور زد، اما ماشین را به رگبار بستند.

دو دقیقه قبل تیراندازی به بچه‌ها گفتم بروید زیر صندلی، بچه کوچکم زیر داشبورد بود، اما کیان زیر صندلی جا نشد. به ماشین تیر زدند. همسرم فریاد زد که فهمیدم تیر خورده. در را باز کردم، گفتم آقا نزنید، زن و بچه داخل ماشین هستند.

نگویید کسی که شلیک کرده تروریست بوده است. همان‌ها که به بچه‌ام تیر زدند و خودروی ما را به رگبار بستند، همان‌ها هم فرزند کوچک‌ترم را بردند داخل هلال‌احمر.»

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=12341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.