• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
81
دکتر آشوبی در نشست مشترک با رئیس و هیئت‌مدیره نظام پزشکی رشت:

«توسعه مشارکت» رکن پیشرفت و تعالی نظام سلامت گیلان است

  • کد خبر : 13471
  • 03 بهمن 1401 - 11:37
«توسعه مشارکت» رکن پیشرفت و تعالی نظام سلامت گیلان است
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان توسعه مشارکت را رکن پیشرفت و تعالی نظام سلامت استان دانست و گفت: برای برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت استان باید راه مشارکت جویانه و تعاملی را در پیش گرفت.

به گزارش انطباق نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ صبح دیروز رئیس و هیئت‌مدیره نظام پزشکی رشت با حضور در دفتر ریاست دانشگاه با دکتر محمدتقی آشوبی-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر محمدتقی آشوبی-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست توسعه مشارکت را رکن پیشرفت و تعالی نظام سلامت استان دانست و اظهار کرد: برای برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت استان باید راه مشارکت جویانه و تعاملی را در پیش گرفت.

وی اعضای هیئت‌علمی و مسئولان پیشین دانشگاه علوم پزشکی گیلان را سرمایه‌ای ارزشمند برشمرد و افزود: مسئولان و رؤسای پیشین دانشگاه علوم پزشکی گیلان همگی با توجه به توانمندی‌های خود متحمل زحمات و تلاش‌های زیادی شده اند و ما هم سعی خواهیم کرد تا با استفاده از تجربیات خوب آنان و با جدیدیت و توان مضاعف برای بهبود زیر ساخت های حوزه سلامت استان تلاش کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم همکاری و هماهنگی مضاعف در دوره کنونی تأکید کرد و گفت: همه باید در شرایط سخت کنونی یار و یاور دانشگاه علوم پزشکی گیلان باشند تا خللی در امور مربوط به سلامت مردم استان ایجاد نگردد.

دکتر آشوبی با اذعان به این نکته که بخش خصوصی و دولتی در کنار یکدیگر دو بال برای ارتقای نظام سلامت هستند، تصریح کرد: کسانی بخواهند برای بهتر شدن بهداشت و درمان استان باری از دوش مردم بردارند و به‌سلامت جامعه کمک کنند، دانشگاه علوم پزشکی گیلان با فراغ بال در خدمت آنان خواهد بود.

وی بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت های درون و برون‌سازمانی جهت ارتقای نظام سلامت استان تأکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان ساختار بسیار بزرگی دارد که برای اداره آن باید علاوه بر دستگاه‌های اجرایی درون استانی، با سطوح بالای مدیریتی کشوری نیز ارتباط گرفت و سلامت مردم را به پیش برد.

گفتنی است در این نشست رئیس و هیئت‌مدیره نظام پزشکی رشت ضمن تبریک انتصاب دکتر آشوبی به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هرکدام به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و راهکاری تعاملی خود جهت رشد و ارتقای نظام سلامت استان پرداختند .

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=13471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.