• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
89
عیسی فرهادی مراسم اختتامیه آکادمی فوتبال آینده سازان برتر گلشن:

توجه به دانش، تهذیب نفس و ورزش حرفه ای از اولویت های اصلی سازمان منطقه آزاد انزلی است

  • کد خبر : 11418
  • 10 مهر 1401 - 15:26
توجه به دانش، تهذیب نفس و ورزش حرفه ای از اولویت های اصلی سازمان منطقه آزاد انزلی است
 با حضور عیسی فرهادی، مدیرعامل منطقه آزاد انزلی مراسم اختتامیه آکادمی فوتبال آینده سازان برتر گلشن برگزار شد.

به گزارش انطباق،  با حضور عیسی فرهادی مراسم اختتامیه آکادمی فوتبال آینده سازان برتر گلشن برگزار شد.

در این برنامه، مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در آکادمی مدرسه فوتبال محلات گلشن، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس تجدید میثاق با قهرمانان ملی ماست که با اندیشه مقاومت و پایداری و با الگو گرفتن از امام حسین (ع) در برابر ظلم و ستم در جهان ایستادگی کردند. شهدا و رزمندگانی که با خون خود فرهنگ ایثار و آزادگی را در میان ملت‌ها تحکیم بخشیدند.

فرهادی ضمن تأکید بر اهمیت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، تصریح کرد: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد که با عملکرد درست، جان فشانی و ایثارگری آنها را پاس بداریم و با حفظ حرمت پرچم مقدس ایران در جهت اهتزاز آن در دنیا تلاش کنیم.

فرهادی اضافه کرد: استان گیلان در جنگ تحمیلی ۸ هزار شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب کرده است که رشادت‌ها و موفقیت‌های بسیار درخشان در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از خود بر جای گذاشتند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی همچنین ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و تلاش دانش آموزان جهت اعتلای تحصیل و کسب علم دانش اضافه کرد: باید همگی با تلاش خود در تحقق شعار سال و تاکید رهبر معظم انقلاب در ارتقای شاخص های دانش بنیان و نوآوریهای علمی در سطح منطقه، استان و به تبع آن کشور کمک کنیم. ضمن اینکه به تحصیل، تهذیب نفس و توسعه ورزش نیز توجه کنیم.

فرهادی افزود: خوشبختانه شهرستان انزلی از مناطق ورزش خیز و ورزش پرور کشور است و در فوتبال نیز ریشه‌ها و استعدادهای عمیقی در خود پرورش داده و شکوفا شده است. بنابراین با توجه به مسایل ورزش‌های پایه، می‌توان به تقویت استعدادهای کودکان و جوانان در رشته فوتبال پرداخت.

لازم به ذکر است در این مراسم اکبر نیازی عضو هیأت مدیره، معاونین، مدیران و مشاورین سازمان بهمراه مدیر اداره آموزش و پرورش و مدیران هیات فوتبال شهرستان بندرانزلی و اعضای شورای اسلامی و شورای ورزش روستای گلشن در این مراسم حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=11418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.