• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
سرپرست شهرداری خبر داد؛

تهیه زمان‌بندی پرداخت دیون شهرداری رشت به تامین اجتماعی | آمادگی برای اجرای پروژه‌های مشترک

  • کد خبر : 10076
  • 29 تیر 1401 - 10:51
تهیه زمان‌بندی پرداخت دیون شهرداری رشت به تامین اجتماعی | آمادگی برای اجرای پروژه‌های مشترک
اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری رشت به مناسبت روز تامین اجتماعی با مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان دیدار و در مورد موضوعات مختلف گفتگو کردند.

به گزارش انطباق مناسبت روز تامین اجتماعی، سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت به همراه کارگرنیا، نوری، رمضانی، رضویان، حسینی، عباس نژاد و کرنق رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت با علی حسین‌نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان دیدار و گفتگو کردند.

محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این دیدار گفت: شهرداری رشت از گذشته بابت حق بیمه پرسنل و… دیونی به تامین اجتماعی داشته است که برنامه زمان‌بندی پرداخت آن توسط سرپرست شهرداری تعریف و در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: آقای حسن کریمی کرنق از مجموعه تامین اجتماعی هستند که در این دوره به عنوان عضو شورای رشت نیز مشغول به خدمت می‌باشند و در تمامی ساعات پیگیر رفع مشکلات شهروندان در حوزه تامین اجتماعی و مباحث حوزه مدیریت شهری هستند که تلاشهای این همکار شورایی شایسته تجلیل است.

محمد حسین واثق کارگرنیا با تاکید به تعامل و ارتباط دو سویه ما بین تمامی دستگاه‌های حاکمیتی و خدمات رسان افزود: تمامی دستگاه‌ها همانند حلقه‌های زنجیر به یکدیگر متصل هستند و هر اندازه این تعامل بیشتر باشد، یقینا خدمات ارزنده‌تر و ماندگاری به مردم ارائه می‌شود.

وی به دیون شهرداری رشت در قبال تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: شهرداری رشت بابت بیمه پرسنل دیونی در قبال تامین اجتماعی بر عهده دارد و طی صحبتی که در این باره با سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت انجام دادم، وی اعلام کرد که برنامه زمان‌بندی پرداخت این دیون تعریف و در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه مردمان رشت شایسته دریافت بهترین خدمات هستند، افزود: شورا و شهرداری رشت آمادگی اجرای پروژه‌های مشترک با اداره کل تامین اجتماعی گیلان را در راستای رفع مشکلات مردم و جامعه کارگری دارد.

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت نیز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی و روز بهزیستی از همکاری و همراهی این نهاد خدمتگزار با مدیریت شهری تقدیر و تشکر کرد و در خصوص موضوعات مشترک دو سازمان هم مواردی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

علی حسین‌نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه کار شهرداری و شورای اسلامی شهر در عرصه اجتماعی مقدس و خطیر است، یادآور شد: شهرداری و شورای اسلامی شهر نبض جامعه بوده و همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آن‌ها می‌باشند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=10076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.