• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان :

تلاش مجموعه مدیریتی استان رفع مشکلات پیش پای تولید و ایجاد اشتغال مولد است

  • کد خبر : 5436
  • 19 آبان 1400 - 13:01
تلاش مجموعه مدیریتی استان رفع مشکلات پیش پای تولید و ایجاد اشتغال مولد است
نشست نماینده محترم مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با صاحبان صنایع در شهرک صنعتی رودسر برگزار شد .

به گزارش انطباق به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ،  حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا صفری نماینده محترم مردم شریف شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی که با حضور محمد مهدی مظفری فرماندار شهرستان رودسر و فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان و صاحبان مشاغل که در شهرک صنعتی رودسر برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با هوشمندی امسال را با نام تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام‌گذاری کردند .

حضرت حجت الاسلام و المسلمین صفری گفت : بنگاه‌های کوچک و متوسط به تزریق سرمایه در گردش نیازمند هستند و این بار باید با سرعت عمل عارضه یابی شود در واقع اشتغال نسبت به افزایش تولید اولویت دارد و در این افزایش سهم بهره‌وری از سرمایه داری  مهمتر است.

وی در ادامه اظهار داشت: افزایش بهره‌وری سرمایه ، نیاز به سرمایه‌گذاری جدید را کاهش می‌دهد و در به حداقل رساندن هزینه‌ها موثر است .

فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان ضمن تشکر از حضور ، تلاش و پیگیری های حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا صفری نماینده محترم مردم شریف شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و جناب آقای مظفری فرماندار محترم شهرستان رودسر با تاکید براینکه اهداف این نشست ها  کمک به راه اندازی واحدهایی که فعال یا نیمه فعال است افزود: با افزایش ظرفیت واحدهای تولید و تکمیل پروژه های نیمه تمام اشتغالزایی در استان به طور جدی شتاب می گیرد.

 وی در ادامه افزود : بحث تحریک تقاضا اهمیت کلیدی دارد و در راستا کنترل واردات، قاچاق و ظرفیت مازاد تاثیر به‌سزایی دارد همچنین درحال حاضر حدود ۸۰ درصد سرمایه گذاری در بخش صنعت بانک محور است به نوعی بانک‌ها سرمایه می‌دهند و بهره بالا دریافت می‌کنند و کاهش ظرفیت بنگاه تولیدی سبب رشد بیشتر آن می‌شود لذا نرخ تسهیلات بانکی باید مورد بررسی قرار گیرد.

سعیدی کیا همچنین با بیان اینکه تشکیل این نشست ها و کارگروه ها بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را حل میکند ، اظهار کرد: این امر مستلزم نگاه بلند و عمیق از سوی مسوولان بانک ها و دستگاه های اجرایی است که انتظار داریم حداکثر انعطاف را در این زمینه با رعایت قانون داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با اشاره به اهمیت رفع مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی برای بازگرداندن رونق به اقتصاد، گفت: دولت در قالب طرح ها و برنامه های مختلف به دنبال حل مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط است و در عین حال برنامه ریزی ویژه ای برای کمک به واحدهای تولیدی بزرگ دارد.

فریبرز سعیدی کیا در ادامه تصریح کرد: بسیار امیدواریم با مساعدت و همکاری بانک های عامل و همچنین تلاش و جدیت سرمایه گذاران بتوانیم مشکلات نقدینگی این صاحبان بی منت عرصه صنعت را برطرف کرده و شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال در استان باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین و صاحبان صنایع در این نشست اظهار داشت: تلاش مجموعه مدیریتی استان رفع مشکلات پیش پای تولید، ایجاد اشتغال مولد و به جریان انداختن چرخ های صنعت است.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=5436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.