• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5
معاون پیشگیری و خدمات پایه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران؛

تفاهم نامه جدید سازمان بیمه سلامت با وزارت بهداشت در راستای ارتقای کیفیت خدمات است

  • کد خبر : 17700
  • 01 شهریور 1402 - 20:20
تفاهم نامه جدید سازمان بیمه سلامت با وزارت بهداشت در راستای ارتقای کیفیت خدمات است
معاون پیشگیری و خدمات پایه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت:تفاهم نامه جدید سازمان بیمه سلامت با وزارت بهداشت در راستای ارتقای کیفیت خدمات است .

به گزارش انطباق ،روز سه شنبه ۳۱ مرداد ماه سال جاری دکتر عابدی معاون پیشگیری و خدمات پایه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای اجرای هر چه بهتر طرح پزشک خانواده روستایی که در زمینه توجه به آموزش ، بیماری و تغییر سبک زندگی است بحث و گفتگو کرد.

وی افزود : در تفاهم نامه جدید ، برنامه های انگیزشی برای پزشکان در طرح پزشک خانواده دیده شده است که نتیجه عملکرد در بهبود شاخص سلامت از محورهای ارزیابی عملکرد پزشک خانواده روستایی قرار گرفته است و تاکید سازمان بیمه سلامت افزایش تعهدات بیمه ای در موارد پیشگیری از بیماری است.

در ادامه دکتر آشوبی ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن گزارش عملکرد گفت: همکاری بین بیمه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی تاکنون بسیار خوب و مطلوب بوده و امیدواریم با تلاش دکتر عاطف راد این همکاری بیش از گذشته تقویت شود.

دکتر آشوبی آمادگی هرگونه همکاری در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم را از وظایف اصلی دانشگاه دانست و افزود : این تفاهم نامه شروع تازه ای خواهد بود در راستای همکاری های بیشتر و موثرترین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و بیمه سلامت استان و به طور قطع در ارتقاء سلامت استان نیز بسیار اثرگذار است و تعامل و هماهنگی بین دانشگاه و بیمه سلامت شرط رسیدن به اهداف این تفاهم نامه است.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=17700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.