• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
9
دعوت از سرمایه گذاران در شورای گفتگوی اتاق بازرگانی

تفاهمنامه همکاری اتاق بازرگانی با میراث فرهنگی گیلان امضا شد

  • کد خبر : 19176
  • 11 آبان 1402 - 14:32
تفاهمنامه همکاری اتاق بازرگانی با میراث فرهنگی گیلان امضا شد
رئیس اتاق بازرگانی با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان ضمن دیدار و برلزوم همکاریهای مشترک تفاهم نامه همکاری فی ما بین امضا شد.

به گزارش انطباق ،رئیس اتاق بازرگانی با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان ضمن دیدار و برلزوم همکاریهای مشترک تفاهم نامه همکاری فی ما بین امضا شد.

در این دیدار قاسم رضائیان با تاکید بر همکاریهای مشترک گفت: وجود اهداف مشترک باعث ایجاد همکاریهای فی مابین شده و می‌توان از توان یکدیگر برای پیشبرد اهداف مشترک بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به وضعیت صادرات صنایع دستی استان تصریح کرد: ما در استان هنرمندان زیادی در زمینه صنایع دستی داریم که نقش اتاق بازرگانی در نهادینه کردن صادرات محصولات صنایع دستی بسیار حائز اهمیت بوده و برای این منظور باید برنامه ریزی‌های دقیقی انجام دهیم.

رضائیان شورای گفتگوی اتاق بازرگانی را بهترین محل برای طرح موضوعات فعالین صنعت گردشگری عنوان نموده و اظهار کرد: با توجه به وجود سرمایه گذاران علاقه‌مند و پرتوان در صنعت گردشگری و مواجه شدن این افراد با مشکلات و موانع مختلف می‌توان با دعوت از این سرمایه گذاران در شورای گفتگوی اتاق بازرگانی نسبت به حل معضلات فراروی آن‌ها تصمیمات خوبی اتخاذ کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان نیز با مثبت ارزیابی کرددن این دیدارها گفت: زمینه‌های زیادی در توسعه گردشگری برای همکاری مشترک وجود دارد که ما آماده هرگونه همکاری هستیم.

رضائیان با اشاره به حمایت از سرمایه گذاران اظهار کرد: در وضعیت کنونی بایستی از سرمایه گذاران حمایت کنیم و بویژه افرادی که در صنعت گردشگری سرمایه‌گذاری می‌کنند بایستی از بسته‌های حمایتی دولت بهره‌مند شوند.

وی با اعلام آمادگی برای دعوت از سرمایه گذاران تصریح کرد: ما آماده برگزاری جلسه شورای گفتگو با حضور سرمایه گذاران بخش گردشگری بوده و می‌توانیم در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی از توان آن‌ها برای معرفی قابلیتهای استان گیلان استفاده نمائیم.

گفتنی است در انتهای این دیدار تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی با اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان امضا شد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=19176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.