• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
5
به ریاست سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی صورت گرفت؛

تعیین تکلیف ۱۳ طرح سرمایه گذاری غیرصنعتی بخش خصوصی در منطقه آزاد انزلی

  • کد خبر : 16141
  • 18 خرداد 1402 - 12:12
تعیین تکلیف ۱۳ طرح سرمایه گذاری غیرصنعتی بخش خصوصی در منطقه آزاد انزلی
در جلسه ای به ریاست اکبر نیازی، سرپرست سازمان و با حضور معاونین و مدیران و مشارکت سرمایه گذاران، طی نشستی که بیش از سه ساعت طول کشید مسائل مرتبط با ۱۳ طرح سرمایه گذاری این منطقه به صورت جداگانه و اختصاصی مورد بررسی قرار گرفته و تعیین تکلیف شد.

به گزارش انطباق ،در جلسه ای به ریاست اکبر نیازی، سرپرست سازمان و با حضور معاونین و مدیران و مشارکت سرمایه گذاران، طی نشستی که بیش از سه ساعت طول کشید مسائل مرتبط با ۱۳ طرح سرمایه گذاری این منطقه به صورت جداگانه و اختصاصی مورد بررسی قرار گرفته و تعیین تکلیف شد.

در این جلسه کاری تخصصی که معاونین و مدیران معاونت های اقتصادی، عمرانی و توسعه مدیریت و حقوقی سازمان بهمراه مدیران ۱۳ طرح سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری، درمانی، تجاری و اداری حضور داشتند در خصوص سازوکارهای برون رفت، رفع موانع و مشکلات، تسریع در پیشرفت عملیات اجرایی طرح ها و بهره برداری از آنها تصمیم گیری و توافق نهایی صورت گرفت.

بنابراین گزارش معاونین و مدیران سازمان بهمراه سرمایه گذاران طرح های سرمایه گذاری مورد بحث، به بیان نقطه نظرات و ادله کارشناسی خود از منظرهای مختلف حقوقی، اقتصادی، عمرانی و مالی پرداخته و در ارتباط با آخرین وضعیت طرح های ۱۳ گانه مزبور، موانع پیش روی سازمانی و غیر سازمانی، میزان پیشرفت فیزیکی و راهکارهای تبدیل وضعیت راکد کنونی طرح ها به راه اندازی و تکمیل هر یک به صورت جداگانه تبادل نظر شد.

گفتنی است براساس توافقات صورت گرفته برخی از موانع توسط سازمان منطقه آزاد انزلی و بعضی دیگر نیز از طریق نهادهای همکار استانی و کشوری؛ در چارچوب قانون و مقررات مناطق آزاد برطرف خواهند شد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=16141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.