• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3
سرپرست شهرداری رشت در نشست با سرمایه گذاران مسکن ساز:

تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات حوزه ساخت و ساز | مهاجرت‌ به رشت مشکلاتی را ایجاد کرده

  • کد خبر : 10228
  • 04 مرداد 1401 - 11:46
تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات حوزه ساخت و ساز | مهاجرت‌ به رشت مشکلاتی را ایجاد کرده
سید مجتبی خدمت بین دانا در نشست با سرمایه گذاران مسکن ساز با بیان اینکه به مشکلات سرمایه‌گذاران مسکن ساز در صدور پروانه و استعلامات واقف است، گفت: زیبنده نیست برای رشتی که مدعی اولین‌ها می‌باشد، سرمایه‌گذاران مسکن از سایر شهرهای کشور وارد شوند.

به گزارش انطباق ،سرپرست شهرداری رشت در نشست با سرمایه گذاران مسکن ساز که دوشنبه سوم مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، با بیان اینکه مشکلات موجود در عرصه صنعت ساختمان بسیار زیاد است، اظهار داشت: در شهر رشت ظرفیتهای خوبی در سرمایه‌گذاری مسکن وجود دارد و زیبنده نیست، برای رشتی که مدعی اولین‌ها می‌باشد چنین سرمایه‌گذارانی از سایر شهرهای کشور وارد شوند.

سرپرست شهرداری رشت ضمن اشاره به رواج بلند مرتبه‌سازی و همچنین مهاجرتهای بسیار زیادی که به این شهر می‌شود، اذعان کرد: این مهاجرت‌ها طبعا مشکلاتی را در حوزه ترافیک و پارکینگ برای شهر رشت ایجاد کرده است.

سید مجتبی خدمت بین دانا اذعان کرد: به مشکلات سرمایه‌گذاران مسکن به ویژه در بحث صدور پروانه واقفم و از برخی استعلام‌هایی که در این زمینه می‌شود، رضایت ندارم و پیشنهاد میکنم کارگروهی تشکیل شود تا جلساتی را در این زمینه برای رفع مشکلات برگزار کند.

وی تقویت و افزایش ارتباطات سرمایه گذاران مسکن با شهرداری رشت را خواستار شد و اذعان کرد: شهرداری رشت در کنار سرمایه گذاران مسکن ساز است و برای رفع مشکلات کار آن‌ها و مانعی که وجود دارد مضایقه نمیکند.

سرپرست شهرداری رشت خطاب به سرمایه گذاران مسکن اضافه کرد: هر زمان که خواستید جایی سرمایه‌گذاری کنید و احساس کردید که می‌توانید با شهرداری به توافق و تفاهم برسید، ما برای همکاری مشترک و انعقاد قرارداد آمادگی داریم.

خدمت بین دانا با تاکید بر اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری رشت پروژه‌های زیادی با شرایطی خوب وجود دارد، اذعان کرد: مراجعه سرمایه گذاران مسکن به سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری رشت می‌تواند هم برای آن‌ها و هم برای شهرداری مثمرثمر واقع شود.

در پایان این جلسه، سرمایه گذاران مسکن ساز هم در خصوص موانع، چالش‌ها و مشکلات حوزه کاری خود از جمله صدور پروانه‌های ساختمانی، مباحث کمیسیون ماده صد و ماده پنج، اخذ پایان کار، مشکلات حوزه نسق سازان، تعرفه عوارض سالیانه، مدیریت یکپارچه شهری و رفع موانع ساخت و سازها با رعایت ضوابط و قوانین مواردی را بیان داشته و درخواست کردند تا کارگروه انتقال تجربیات، مشکلات و آسیب‌شناسی تشکیل شود.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=10228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.