• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
با دستور استاندار گیلان صورت گرفت؛

تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت مصرف آب استان به دبیری شرکت آب منطقه‌ای گیلان

  • کد خبر : 8014
  • 25 فروردین 1401 - 10:51
تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت مصرف آب استان به دبیری شرکت آب منطقه‌ای گیلان
اولین جلسه هماهنگی و تبیین قرارگاه جهادی مدیریت مصرف آب استان با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان و اعضاء هیئت مدیره، معاونین و مدیران امورات آب شهرستان‌های استان در محل ستاد این شرکت تشکیل شد.

به گزارش انطباق ، در راستای دستور استاندار گیلان، اولین جلسه هماهنگی و تبیین قرارگاه جهادی مدیریت مصرف آب استان با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان و اعضاء هیئت مدیره، معاونین و مدیران امورات آب شهرستان‌های استان در محل ستاد این شرکت تشکیل شد.

وحید خرّمی در این نشست گفت: پیرو برگزاری جلسات شورای حفاظت از آب استان و با توجه به وضعیت ذخایر آبی قابل استفاده برای سال زراعی جاری و نگرانی‌های موجود در بخش آب و نظر به هم افزائی بیشتر کلیه دستگاه‌های اجرایی استان، با دستور استاندار گیلان در چهارمین جلسه شورای حفاظت آب استان که به ریاست وی و با حضور کلیه اعضاء در مورخه ۲۱ فروردین ماه سالجاری در محل سد سفیدرود برگزار گردید، قرارگاه جهادی مدیریت مصرف آب فصل کشاورزی در سالجاری به دبیری شرکت آب منطقه‌ای گیلان تشکیل شد.

وی افزود: هدف اصلی از تشکیل این قرارگاه، تسریع در برطرف نمودن مشکلات حوزه آب کشاورزی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان اعم از دستگاههای اجرایی و بسیج است تا بتوانیم فصل زراعی جاری را نیز با موفقیت سپری نمائیم.

وی تصریح کرد: بر اساس دستور استاندار گیلان، قرارگاه جهادی مدیریت مصرف آب در شهرستانها نیز با محوریت فرمانداران باید تشکیل گردد و در اسرع وقت مشکلات آب کشاورزی بررسی و اقدام گردد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان اعلام داشت که بخش اصلی لایروبی‌ها در استان انجام شده و تأکید کرد: مدیران امورات تابعه توجه داشته باشند که تا قبل آغاز نشاء برنج تمامی لایروبی‌ها انجام و همه ایستگاه‌های پمپاژ و چاههای عمیق و نیمه عمیق در اختیار این شرکت نیز تجهیز و راه اندازی شود.

در این جلسه پس از بحث و گفتگو، مقرر شد تا مدیران امورات تابعه ضمن بررسی مشکلات، نیازهای آب کشاورزی هر شهرستان را به فرمانداران اعلام تا نسبت به رفع موانع در اسرع وقت مساعدت گردد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=8014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.