• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
87

تاکید دکتر بالو بر اجرای صریح و قانونی فرایند طرح‌های عمرانی و فنی دانشگاه

  • کد خبر : 12506
  • 09 آذر 1401 - 23:02
تاکید دکتر بالو بر اجرای صریح و قانونی فرایند طرح‌های عمرانی و فنی دانشگاه
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شورای فنی دانشگاه گفت: باید فرایند اجرای طرح‌های عمرانی و فنی فرایندی شفاف و مشخص باشد و در صورت بروز تخلفات، مراتب برخورد قانونی نیز جدی گرفته شود.

به گزارش انطباق نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، صبح امروز شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تعدادی از معاونین، مدیران ستادی و کارشناسان فنی و همچنین کارشناسانی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.
دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تأکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی در دانشگاه، اظهار کرد: تمام تلاش ما باید اتمام طرح‌های عمرانی و فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با در نظر گرفتن صرفه و صلاح مردم باشد.
وی بر ضرورت رعایت مفاد دقیق آیین‌نامه‌های قانونی در اجرای طرح‌های عمرانی و تصمیم‌گیری قانونی و صریح در مواجه با فرایند اجرای پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: باید فرایند اجرای طرح‌های عمرانی و فنی فرایندی شفاف و مشخص باشد و در صورت بروز تخلفات، مراتب برخورد قانونی نیز جدی گرفته شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنان بر واگذاری مسؤولیت هرکدام از طرح‌های عمرانی و فنی به یک کارشناس و ناظر فنی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأکید و خواهان معرفی ناظران و کارشناسان مسئول در سریع‌ترین زمان شد.
دکتر بالو همچنین به قدمت بالای مراکز آموزشی درمانی شهر رشت اشاره کرد و افزود: باید با تعامل و همکاری و بهره‌گیری از مشورت‌های کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت نسبت به ارتقای ایمنی مراکز درمانی رشت اقدام کرد.
گفتنی است در این نشست سازوکارهای ایجاد، حفظ و ارتقای ایمنی ابنیه مراکز آموزشی درمانی مرکز استان مورد بررسی قرار گرفت و همچنین در خصوص طرح‌های عمرانی و فنی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و همچنین رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان نیز بحث و تبادل‌نظر شد

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=12506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.