• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
نجات تالش بزرگ از مشکلات متعدد در گرو چیست ؟

تاثیر حضور یک چهره ملی بر پیکر بی رمق بزرگ ترین حوزه انتخابیه غرب گیلان

  • کد خبر : 21300
  • 30 بهمن 1402 - 23:30
تاثیر حضور یک چهره ملی بر پیکر بی رمق بزرگ ترین حوزه انتخابیه غرب گیلان
شیخان چهره ایست که به جهت ارتباطات ویژه ای که دارد می توانست بهترین موقعیت ها را از آن خود کند اما وی به دنبال تغییر و بهبود در سرزمینی است که به آن تعلق دارد .او با ورود به انتخابات حوزه تالش این ریسک را پذیرفت تا با زدن رد به سینه جایگاه های ملی صدای گویای مردم سرزمینش باشد

انطباق-سرویس سیاسی: تالش بزرگ سالهاست که در گوشه ای از خاک گیلان به عنوان یک منطقه ی محروم از امکانات روز ، مهجور مانده است . این سرزمین زیبا با نعمت های خدادادی و داشتن مردمی دوست داشتنی و پویا ، نتوانسته سهم چندانی در تخصیص امکانات و گسترش زیر ساخت ها و فعالیت های اقتصادی استان دریافت کند.

نبود زیر ساخت های مناسب جاده ای در شهر و روستا ، کمبود و ضعف موارد زیر بنایی خدماتی نظیر آب و برق مناسب و ضعف ولتاژ و فشار آب ، مشکلات مربوط به حوزه منابع طبیعی در ییلاقات ، ضعف سرمایه گذاری در بخش گردشگری، صنعت و اشتغالزایی برای جوانان ، ورشکستگی حداقل صنایع و واحدهای صنعتی موجود و بسیاری از موارد دیگر که در شهرستان های تالش ،رضوانشهر و ماسال به وضوح توسط هر فردی آگاهی قابل مشاهده و درک است ، نیاز این منطقه را به داشتن یک نماینده قوی و توانمند در مجلس و در سطح ملی آنهم در مقطع کنونی ضروری می نماید .
اینکه ” بانیان وضع موجود ” چه کسانی هستند و تالش بزرگ با وضعیت حال حاضر دستاورد و میراث بی مهری ها و کم کاری های کدامین نمایندگان پیشین است ، در جای خود قابل تامل است ! اما هم اکنون باید با انتخاب یک فرد اصلح با پتانسیل بالا ، ساختار راکد و مهجور مانده این منطقه را بر هم زد و نقشی نو رقم زد.

” محمد شیخان ” که رزومه فعالیت های او به عنوان یک کاندیدا در خور توجه می باشد ، فردی است که به واسطه فعالیت هایش در بخش های مختلف در سطح ملی شناخته می شود . این چهره میانسال اما با تجربه ، در صحنه انتخابات تالش ورود کرده تا بتواند دین خود را به زادگاهش و سرزمین تالش ادا کند.وی در نطق هایش به مردم تالش بزرگ قول داده تا با انرژی مضاعف و فراتر از حد توان نواقص برشمرده فوق را در زمان ممکن مثمر ثمر سازد
شیخان چهره ایست که به جهت ارتباطات ویژه ای که دارد می توانست بهترین موقعیت ها را از آن خود کند اما وی به دنبال تغییر و بهبود در سرزمینی است که به آن تعلق دارد .او با ورود به انتخابات حوزه تالش این ریسک را پذیرفت تا با زدن رد به سینه جایگاه های ملی صدای گویای مردم سرزمینش باشد.

حوزه انتخابیه تالش به قلب تپنده ای نیازمند است که خود را جزئی از آن خاک و مردم بداند و با تلاش و همت خود ، مطالبات مردم را محقق کند و فریادی باشد در سطح ملی برای آبادانی و توسعه این منطقه که دهه هاست از حق خود محروم مانده است.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=21300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.