• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
52
در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعضای هیئت‌علمی گروه زنان و زایمان مطرح شد؛

تأکید دکتر بالو بر تلاش همگانی جهت تحقق سیاست راهبردی جوانی جمعیت

  • کد خبر : 11620
  • 20 مهر 1401 - 11:42
تأکید دکتر بالو بر تلاش همگانی جهت تحقق سیاست راهبردی جوانی جمعیت
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با اعضای هیئت‌علمی گروه زنان و زایمان دانشگاه، بر توسعه خدمات آموزشی و درمانی و همچنین تلاش همگانی به جهت تحقق سیاست راهبردی جوانی جمعیت و حمایت خانواده، تأکید کرد.

به گزارش انطباق نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، صبح امروز جمعی از اعضای هیئت‌علمی گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه ریاست دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدار با تقدیر از خدمات اعضای هیئت‌علمی گروه زنان و زایمان در دانشگاه به‌ویژه در مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت، بر استمرار و توسعه خدمات آموزشی، پژوهشی و همچنین درمانی این گروه به نفع مردم تأکید کرد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی نظام سلامت منتفع شدن مردم از خدمات بهداشتی و درمانی است، افزود: آموزش همگانی در کنار آموزش پزشکی برای جامعه بانوان بسیار مهم است و باید در دوره جدید به جهت منتفع شدن همه بانوان در استان گسترش پیدا کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر ضرورت ارتقا و توسعه خدمات درمانی در تنها مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان در استان تأکید کرد و گفت: مرکز آموزشی درمانی الزهرا تنها مرکز دولتی و تخصصی در حوزه زنان و زایمان‌ است و باید توجه مسئولان و متولیان سلامت جهت درمان ارزان و آسان بیماری‌های حوزه زنان، بیش از گذشته باشد.

دکتر بالو به موضوع محوری جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اشاره کرد و گفت: مأموریت مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) در تحقق سیاست راهبردی وزارت بهداشت در زمینهٔ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به‌مراتب از دیگر بخش‌ها ویژه است و باید درزمینهٔ مراقبت پیش و حین بارداری، خدمات مشاوره پس از زایمان و همچنین درمان زوج‌های نابارور پیشگام باشد.

جمعی از اعضای هیئت‌علمی گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر بالو به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به گزارشی از اقدامات صورت گرفته حوزه آموزشی، درمانی و پژوهشی مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) و برنامه‌های این مرکز در آینده پرداختند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=11620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.