• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

تأمین خوابگاه جدید دانشجویان علوم پزشکی گیلان باکمک ۲۷ میلیارد تومانی سازمان برنامه و بودجه کشور/ ظرفیت خوابگاهی علوم پزشکی گیلان به ۱۴۲۰ نفر افزایش یافت‌

  • کد خبر : 2210
  • 05 بهمن 1399 - 15:47
تأمین خوابگاه جدید دانشجویان علوم پزشکی گیلان باکمک ۲۷ میلیارد تومانی سازمان برنامه و بودجه کشور/ ظرفیت خوابگاهی علوم پزشکی گیلان به ۱۴۲۰ نفر افزایش یافت‌

به گزارش انطباق، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تأمین و خریداری یک دستگاه خوابگاه دانشجویان بااعتبار ۲۷ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: با کمک های ویژه رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به دانشگاه علوم پزشکی گیلان این خوابگاه دانشجویی به ظرفیت خوابگاهی این دانشگاه اضافه شد. دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم […]

به گزارش انطباق، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تأمین و خریداری یک دستگاه خوابگاه دانشجویان بااعتبار ۲۷ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: با کمک های ویژه رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به دانشگاه علوم پزشکی گیلان این خوابگاه دانشجویی به ظرفیت خوابگاهی این دانشگاه اضافه شد.

دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از خرید یک دستگاه خوابگاه دانشجویی با استفاده از کمک های مالی سازمان برنامه و بودجه برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و گفت: این خوابگاه دو هزار و ۵۹۰ مترمربع مساحت دارد و در ۶ طبقه ساخته‌شده و دارای ۱۸ واحد دو خوابه و ۸ واحد سه‌خوابه است.
وی با حائز اهمیت برشمردن خوابگاه جدید دانشجویان علوم پزشکی گیلان، افزود: در این خوابگاه دانشجویی که بالغ‌بر ۲۷۰ میلیارد ریال خریداری‌شده، حداقل ۲۲۰ تن از دانشجویان می‌توانند اسکان داده شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از مساعدت‌های سازمان برنامه‌وبودجه و همچنین وزارت بهداشت در جهت تخصیص اعتبارات برای تملک خوابگاه دانشجویی در شأن دانشجویان، گفت: طی یک سال اخیر از سوی دولت به ویژه شخص دکتر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور توجه ویژه‌ای به بخش بهداشت، درمان و حوزه آموزش و دانشجویی گیلان شده که شایسته تقدیر است.
دکتر سالاری با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین معضلات در علوم پزشکی گیلان، فقدان خوابگاه دانشجویی بود، خاطرنشان کرد: از زمانی که من در این دانشگاه دانشجو بوده‌ام تاکنون، اتاقی به فضای خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اضافه نشده و این بسیار تأمل‌برانگیز بود.
وی با اشاره به‌ضرورت تأمین خوابگاه موردنیاز برای دانشجویان این دانشگاه، تصریح کرد: خوابگاه‌های موجود، علاوه بر اینکه مستهلک و قدیمی بودند، فضایی برای پذیرش دانشجویان جدید نداشته و بعضاً دانشجویان در خوابگاه‌های مشارکتی اسکان داشتند. ازاین‌رو دانشگاه همیشه شرمنده دانشجویان بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۲۴۰ نفر از دانشجویان در خوابگاه‌های مشارکتی و ملکی اسکان داشتند، گفت: با راه‌اندازی خوابگاه جدید دانشجویی در گیلان، ظرفیت خوابگاه دانشجویان به یک هزار و ۴۶۰ نفر افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=2210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.