• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
13
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

بیش‌از‌پیش نیازمند همگرایی و توسعه مشارکت در نظام سلامت استان هستیم

  • کد خبر : 14436
  • 18 اسفند 1401 - 12:10
بیش‌از‌پیش نیازمند همگرایی و توسعه مشارکت در نظام سلامت استان هستیم
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت همگرایی و اتحاد در پیشبرد امور سلامت تاکید کرد و گفت: برای پیشبرد امور نظام سلامت استان، بیش‌از پیش نیازمند همگرایی و همکاری هستیم.

به گزارش انطباق نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، نشست مدیرعامل و هیئت رئیسه مجمع خیرین سلامت استان گیلان با دکتر محمدتقی آشوبی-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست به منظور هماهنگی و هم افزایی جهت استفاده از ظرفیت‌های متقابل در راستای ارتقای نظام سلامت استان برگزار شد.

دکتر محمدتقی آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست، یکی از راهبردهای دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دوره کنونی را توسعه مشارکت دانست و اظهار کرد: اگر همه‌ی همکاران دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز امروز برای پیشبرد امور نظام سلامت استان کنار یکدیگر کار کنند، همچنان نیاز به همگرایی و همکاری برای پیشبرد سلامت مردم هستیم.

وی، بر ضرورت همگرایی و اتحاد در پیشبرد امور سلامت تاکید کرد و افزود: در تامین، پایداری و ارتقای سلامت مردم، هیچ اختلافی پذیرفتنی نیست و همه باید به این مهم کمک کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم پرهیز از حاشیه نگاری در نظام سلامت استان تاکید کرد و گفت: هر مجموعه‌ای با هر میزان فرصت خدمت در حوزه سلامت باید تنها هدفش خدمت به مردم، برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت استان باشد.

دکتر آشوبی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته از سوی مجمع خیرین سلامت از جمله راه‌اندازی همراه‌سرا در مرکز آموزشی درمانی رازی رشت، تصریح کرد: یکی از اقدامات مثبت و موثر مجمع خیرین احداث و راه‌اندازی همراه‌سرا در مرکز آموزشی درمانی رازی است و این مجموعه هر چه سریعتر باید با حفظ نیت واقف به مردم خدمت کند.

گفتنی است در این نشست، توانمندی‌ها، نیازمندی‌ها، چالش‌ها و مشکلات مجمع خیرین سلامت استان توسط مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه مجمع خیرین استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست، فرایند جمع آوری منابع مردمی و خیران برای احداث و راه‌اندازی مرکز جامع پیوند در گیلان تبیین و تشریح شد.

گفتنی است؛ توسعه مشارکت فعالانه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مجمع خیرین سلامت در راستای شناسایی نیازها و ارایه راهکارها برای برون رفت آن‌ها، استفاده بهینه از مراکز آماده بهره‌برداری مجمع خیرین سلامت از جمله همراه‌سرا در مرکز آموزشی درمانی رازی رشت و همچنین اعمال تفکیک راهبردها در امور دو مجموعه‌، سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه و مجمع خیرین سلامت، از مهمترین محورهای مورد بحث و بررسی در نشست امروز مسوولان‌ مجمع خیرین سلامت استان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بود.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=14436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.