• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
98
حمله تند یک نماینده به مولوی عبدالحمید؛

به برکت نظام آبرو پیدا کرده‌ای/ از رفراندوم حرف نزنید!

  • کد خبر : 12228
  • 18 آبان 1401 - 12:38
به برکت نظام آبرو پیدا کرده‌ای/ از رفراندوم حرف نزنید!
محمدتقی نقدعلی گفت: می‌گویند آزادی نیست، اگر آزادی نبود شما هر هفته پشت تریبون نمی‌رفتید تا هرچه که دلتان بخواهد مطرح کنید و هر جمعه شاهد یک فتنه باشیم.

به گزارش انطباق ،محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری با اظهارات اخیر مولوی عبدالحمید گفت: این روز‌ها از برخی تریبون‌ها بحث رفراندوم مطرح می‌شود؛ بالاترین رفراندوم را نظام دینی از خود ارائه کرده است. ۱۴۰۰ سال قبل در صحرای غدیر بالاترین رفراندوم برای ولایت امیرالمومنین (ع) اتفاق افتاد و نظام اسلامی ایران تنها حاکمیتی است که نوع حاکمیت خود را به رفراندوم گذاشته است.

وی افزود: کسانی که به برکت این نظام آبرو پیدا کرده اند، این حرف‌های تفرقه انگیز را به زبان جاری کرده و دم از حقوق زن می‌زنند، کسانی که این مطلب را هر جمعه مطرح کرده و یک فتنه در گوشه‌ای از کشور ایجاد می‌کنند، اگر می‌خواهند از حقوق زن دفاع کنند، از حقوق دختر رسول الله (ص) دفاع کنند که حق او زیرپا گذاشته شد.

نقدعلی خاطرنشان کرد: افرادی مدعی می‌شوند که در کشور آزادی نیست، اگر آزادی نبود، شما هر هفته پشت تریبون نمی‌رفتید و هر چه دلتان می‌خواست نمی‌گفتید.

نماینده خمینی شهر در مجلس تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های نظارتی وی را موعظه کرده تا هر جمعه شاهد فتنه‌ای در گوشه‌ای از کشور نباشیم. الحمدلله نظام اسلامی مقتدر بوده و مردم در صحنه هستند. ۱۳ آبان رفراندومی دیگر بر حقانیت و اقتدار نظام بود، کسانی که می‌خواهند از قطار نظام پیاده شوند، بیدار شده و حرف‌های تفرقه انگیز را تکرار نکنند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=12228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.