• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
«مرتضی عاطفی» شهردار، در مراسم اختتامیه تور عکاسی بندر تا بندر توضیح داد:

بهره بردن از فعالیت‌های ماندگار و ارزشمند فرهنگی و ادبی، به‌جهت ارتقا فرهنگ شهروندی و در راستای معرفی هرچه بهتر بندر کیاشهر

  • کد خبر : 9929
  • 21 تیر 1401 - 11:14
بهره بردن از فعالیت‌های ماندگار و ارزشمند فرهنگی و ادبی، به‌جهت ارتقا فرهنگ شهروندی و در راستای معرفی هرچه بهتر بندر کیاشهر
«مرتضی عاطفی» شهردار، با بیان اینکه بهره گرفتن از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به جهت ارتقا فرهنگ شهروندی و معرفی این شهر بندری بسیار تاثیر گذار است، گفت: همچنین امیدواریم با انجام این قبیل فعالیت‌ها به جذب سرمایه‌گذار و انجام پروژه‌های اقتصادی در شهرمان نیز کمک شایانی کرده باشیم.

به گزارش انطباق نقل از واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، «مرتضی عاطفی» شهردار، در مراسم اختتامیه تور عکاسی بندر تا بندر ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نخستین تور عکاسی بندر تا بندر استان گیلان در بندر کیاشهر اظهار داشت: ‌از همه شخصیت‌هایی که در برگزاری این تور عکاسی به شهرداری کمک کردند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

عاطفی در ادامه عنوان کرد: بندر کیاشهر از باب معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که دارد واقعا در سالهای اخیر مظلوم واقع شده است و بدون شک تحرکات فرهنگی نظیر رویداد عکاسی بندر تا بندر می‌تواند در شناساندن هرچه بیشتر پتانسیل‌های این شهر ساحلی موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه در چند ماهه اخیر چندین رویداد فرهنگی در بندر کیاشهر برگزار شده است تصریح کرد: عصر امروز هم اختتامیه جشنواره تمشک در این شهر بندری برگزار می‌شود که به عنوان یک رویداد فرهنگی، بومی و محلی با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد.

شهردار بندر کیاشهر از برگزاری آئین رونمایی از کتاب استاد خیرخواه در همین هفته خبر داد و افزود: مجموعه شهرداری فعالیت‌های فرهنگی خوبی را شروع کرده است تا از طریق ابزار فرهنگی بتواند ظرفیت‌ها و جاذبه‌های متنوع این شهر را در معرض دید عموم قرار دهد.

«مرتضی عاطفی» آثار ارزشمند فعالیت‌های فرهنگی را برای این شهر، ماندگارتر از سایر اقدامات دانست و اضافه کرد: امیدواریم با انجام این دست برنامه‌های فرهنگی و هنری شاهد حضور سرمایه‌گذاران و در نهایت توسعه شهرمان باشیم.

وي در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری تلاش می‌کند در هر فصل یکبار تور عکاسی را با حضور عکاسان فعال برپا کند تا از این رهگذر، ثبت تصویری بهتری از بندر کیاشهر برای آیندگان رقم بخورد.

لازم به ذکر است، تور یکروزه عکاسی بندر تا بندر برای اولین بار در استان گیلان در بندر کیاشهر برگزار شد و عکاسانی از سراسر استان، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر را به تصویر کشیدند و در نهایت از شرکت‌کننده در این رویداد با اهداء لوح سپاس، تقدير به‌عمل آمد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=9929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.