• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
شهردار رشت خبر داد:

بهره‌برداری فاز اول پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 8991
  • 04 خرداد 1401 - 11:23
بهره‌برداری فاز اول پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان در سال ۱۴۰۱
سید امیر حسین علوی شهردار رشت گفت: در تلاشیم تا با تأمین زیرساختهای مورد نیاز، فاز اول پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان را امسال به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش انطباق به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت اقداماتی که در راستای پروژه پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان در حال انجام است را تشریح کرد و اظهار داشت: بر اساس برنامه تدوین شده شهرداری رشت، فرآیند احداث و عملیات اجرایی پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان در خرداد ماه امسال مجدداً به مرحله اجرا درآمده است.

شهردار رشت افزود: با اقداماتی مانند افزایش سطوح ارزشی پارک، باز توزیع مراکز دیدنی، افزایش سطوح معابر با هدف اتصال دو بخش پارک و افزایش جذابیت های طبیعی پارک در قالب احداث باغ گیاه شناسی، باغ اکولوژیک و باغ گلها که همگی در دستور کار شهرداری رشت قرار گرفته است، پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان در ردیف پارکهای کم نظیر کشور قرار می‌گیرد.

سید امیر حسین علوی گفت: فرآیند جنگل کاری در پارک لاکان از گذشته با هدف درختکاری صورت گرفته و در آن از گونه‌های خاصی در این کار استفاده شده است.

وی تصریح کرد: عملیات احداث معابر پارک و اجرا و جانمایی بیش از ده کیلومتر معابر اصلی و فرعی در سال گذشته انجام شده بود و امسال با انتخاب پیمانکار و تأمین مصالح، عملیات اجرایی آن شروع شده و در حال آماده‌سازی برای تخلیه مصالح و انجام آسفالت معابر است.

شهردار رشت یادآور شد: با این کیفیت و با تامین زیرساختهای مورد نیاز انتظار می‌رود در طول سال ۱۴۰۱ فاز اول پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان برای شهروندان قابل استفاده شود و برای سال ۱۴۰۲ هم کلیت پارک با امکانات مناسب‌تری قابل بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=8991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.