• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
2
مدیر عامل شهر صنعتی رشت عنوان کرد،

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شهر صنعتی رشت تا دوسال آینده

  • کد خبر : 10781
  • 05 شهریور 1401 - 11:21
بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شهر صنعتی رشت تا دوسال آینده

به گزارش انطباق ،مدیرعامل شهر صنعتی رشت گفت: روند ساخت و پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه شهر صنعتی رشت طبق زمان بندی در حال انجام است و تا دوسال آینده به بهره بردرای خواهد رسید.  میر شمس‌الدین مهدوی امروز در بازدید خبرنگاران از پروژه در حال ساخت تصفیه خانه مرکزی شهر صنعتی رشت با بیان اینکه خبرنگاران […]

به گزارش انطباق ،مدیرعامل شهر صنعتی رشت گفت: روند ساخت و پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه شهر صنعتی رشت طبق زمان بندی در حال انجام است و تا دوسال آینده به بهره بردرای خواهد رسید.

 میر شمس‌الدین مهدوی امروز در بازدید خبرنگاران از پروژه در حال ساخت تصفیه خانه مرکزی شهر صنعتی رشت با بیان اینکه خبرنگاران از بازوان مهم و موثر در توسعه صنعتی محسوب می شوند، اظهار کرد: مردم به خبرنگاران اعتماد زیادی دارند و باید از این ظرفیت در جهت پیشبرد و تحقق اهداف توسعه صنعتی استان بهره گرفت.

وی افزود: ساخت و بهره برداری از تصفیه خانه شهر صنعتی رشت یکی از آرزوهای دیرینه مردم است که خوشبختانه عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

مهدوی با بیان اینکه این تصفیه خانه علاوه بر تصفیه فاضلاب انسانی، پساب صنعتی شهر صنعتی را انجام خواهد داد: اظهار کرد: ظرفیت این پروژه ۳۰ هزار مترمکعب است که طی چهار مدول طراحی شده است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به نیازسنجی که برای شهر صنتعی رشت انجام شده است دو  مدول در حال اجرا  و زیرساخت‌های همه چهار مدول در حال ساخت است.

مهدوی خاطرنشان کرد: برای این پروژه ۳۷۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و پس از دو سال قابل بهره برداری خواهد بود.

وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی ساخت تصفیه خانه شهر صنعتی رشت از وضعیت مطلوبی برخوردار است و با اتمام آن یکی از اهداف مهم شهر صنعتی رشت تحقق خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=10781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.